385 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hjælp til bremseskive hjælp til bremseskive

hejsa allesammen...

jeg skal have ny bremseskive på min sidevognscykel, den er til baghjulet og skal have målene: udvendig 250mm, indvendig 64mm, 6mm tyk og med 5 bolthuller...

Jeg kan simpelthen ikke finde den nogen steder! selve fælgen er 15" og vi ved ikke hvor den stammer fra...
Nogen der kan hjælpe??

mvh Putte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til bremseskive
  • #1   1. aug 2007 Jer husker ikke kontaktdetaljerne, men det gør andre herinde måske??

Der er et foretagende et sted i det nordlige Jylland, der fremstiller bremseskiver efter mål. De skal kende tykkelsen, og så tager man elers en fotokopi af sin gamle skive (!) og sender til dem.

• #2   2. aug 2007 Jeg har haft snakket med den tidligere ejer, han har haft den i 10 år, men har ikke haft skiftet skive, så ejeren før ham havde sagt den skulle komme fra en suzuki gsx 1100, hvilket vi slet ikke kan få til at passe!

Jeg har lige til morgen fået adressen på en der også lavede skiver, men han skulle have 4000kr for at lave en skive

mvh putte

• #3   2. aug 2007 Prøv evt. at ringe til Nord Brems i Aalborg. Hvis der er nogen der fremstiller skiver efter mål skulle de vide det.
    Snak med Palle, han kører selv MC.

Kommentér på:
hjælp til bremseskive

Annonce