617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Koblingsproblem Koblingsproblem

Når jeg trækker koblingshåndtaget ind på min Suzuki GSF 1200 1999' bliver gearkassen/motor/baghjulet ved med at trække med rundt/være i indgreb, omdrejningerne falder dog. Det skal lige nævnes at jeg ingen problemer har med gearskift under kørsel eller fra N til 1 gear
Den har hydraulisk kobling som jeg har luftet ud.
Den har så meget indgreb at jeg med motoren slukket og i gear med koblingen trukket ikke kan skubbe den fremad.
Hvad kan problemet være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koblingsproblem
  • #1   27. mar 2019 prøv med ny slave og hovedcylendr
    renovering kit

• #2   27. mar 2019 Det lyder som om dine koblingsplader er slidte og skal skiftes

• #3   27. mar 2019 Hvis koblingen fungerer fint når du kører og den ikke giver et alt for stort klok når du kobler fra frigear til 1. Så ville jeg ikke bekymre mig om det, der er olie omkring koblingen, og det kan sagtens få den til at trække hjulet med rundt selvom koblingen er trukket.

• #4   27. mar 2019 Jeg har lige redigeret i teksten

• #5   27. mar 2019 Det står på tanken !

(Suzuki)
    smiley

• #6   27. mar 2019 har nu oplevet et utal af maskiner gøre det som du skriver der og hvad forklaringen er gad jeg godt vide min gamle honda gjorde også det der og har da fået renoveret hele motoren og den gjorde det stadig

• #7   29. mar 2019 Forkert olie som gør at pladerne ikke vil fraskille sig

riller i koblingssklokke som pladerne sætter sig fast i.

eller skæve stålplader, de kan nemt blive blå og skæve pga varme hvis nogen har misbrugt dem godt.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve noget mineralsk olie da det er en gammel ged og se om det hjalp

Ellers er det bare af med koblingsdækslet og kig efter riller eller blå plader.
    Stålplader kan tjekkes om de er skæve ved at ligge dem på en glasplade og se om de kan vippe.

God arbejdslyst smiley

Kommentér på:
Koblingsproblem

Annonce