785 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Benzin problemer"
benzin problemer
hej har haft problemer med at min gpz 900 periodisk kørte meget ujævn var også et problem da jeg købte den men de dyset den så ind så den kørte ok igen ,,,,, så her i går skulle jeg lige skifte benzi...
hej har haft problemer med at min gpz 900 periodisk kørte meget ujævn var også et problem da jeg købte den men de dyset den så ind så den kørte ok igen ,,,,, så her i går skulle jeg lige skifte benzi...
Skrevet af: Christian H - 7. okt 2012
Benzin problemer
hey. jeg har lige et spørgsmål ang. min mc. problemet er at når tanken er halvfuld så begynder den at opføre sig som om den er ved at løbe tør, når jeg så slå over på reserve tanken er der ingen pro...
hey. jeg har lige et spørgsmål ang. min mc. problemet er at når tanken er halvfuld så begynder den at opføre sig som om den er ved at løbe tør, når jeg så slå over på reserve tanken er der ingen pro...
Skrevet af: Bo A - 25. mar 2010
Spar penge på din forsikring
nov 2009
Følger: 24 Følgere: 51 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 499
jeg har googlet lidt rundt på nettet og fundet filtret på en hjemmeside hvor der står følgende
Citat
Universal benzinfilter.
Ikke til Vacum benzinhane.
Kun til benzinsystemer med pumpe/tryk
Det kan jeg så kun bekræfte at det har hold i virkeligheden.
nov 2009
Følger: 24 Følgere: 51 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 499
Da jeg blev klar over der sidder et filter i tanken besluttet jeg mig til at lade det side da det enlig er meget praktisk at kunne se om det løber benzin til kaborator
Vi kommer jo tit steder hvor der ikke kommer så mange folk så hvis man får tekniske problemer at kunne udelukke benzin problem
Benzin problemer