{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en Yamaha RD 350 fra ´81. Når jeg speeder op, er det som om, at den ikke trækker ordentligt igennem, men holder lidt igen. Jeg bliver nødt til, at gasse op, for at den ikke går ud. Jeg er klar over, at det er et strømproblem, men er det "bare" batteriet eller kan det skyldes andet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!
  • #1   26. maj 2004 Nu er det jo en 2 takter, så den skulle gerne have platiner der styrer tændingen, prøv evt. at få dem indstillet.
    Hilsen TH

• #2   26. maj 2004 Men den går ud, hvis man lader den stå i tomgang.

• #3   26. maj 2004 Du skrev i en anden tråd at den trænger til et nyt batteri, start med at skrifte det.

• #4   26. maj 2004 Uden at have helt vildt styr på det, så kunne det godt lyde som om at det var noget med tændingen eller også får den en for fed blanding. Det skulle ikke umiddelbart være strømmen.

• #5   26. maj 2004 Batteriet bliver skiftet fredag, så håber jeg at det afhjælper problemet. Sys bare det er underligt, at den ikke trækker igennem når man trækker godt til i gashåndtaget.

• Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #6   26. maj 2004 Tag og skift en ting af gangen ellers finder du aldrig ud af hvad der er galt.. Ved du om den har stået stille længe, kan det være, du skal have renset karboratoren for ir..

• #7   26. maj 2004 Jah, den har vist nok stået stille længe. Håber sgu, at et nyt batteri vil gøre underværker. Min bror er mekaniker og har selv haft mc, han kan vel rense karburatoren...

• Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    maj 2004

#8   26. maj 2004 Ja, det kan han vel.. Bare den ikke skal indstilles igen.. Det kan godt være lidt et bøvl, men det kender han vel alt til.. *GG*

Et godt råd er... Lad være med at køre ræs på den de første mange ture.. Motoren skal lige have alt skidtet brændt af... Tag et kig på tændrørene.. Det kan godt være de lige skal friskes op med en udskiftning...

Elllers god fornøjelse...

• #9   26. maj 2004 Takker. Du lader til at vide en del om mc.

• #10   26. maj 2004 Man plejer at skifte tændrør hvert år. Det kunne også være at den ikke får luft nok. Jeg havde også nogle problemer med at den ikke ville igang. Luftfilter blev skiftet og vupti så starter den og kører fint igen. Luftfilter hvert år eller hvert andet år. Det afhænger af, hvor meget man kører om året, og hvor man kører henne.
    Håber du finder en løsning.

• Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    maj 2004

#11   26. maj 2004 Har haft fingerne i mange ting.. *GG* Lige nu gælder det dog finansiering på handelshøjskolen i Århus..

Var selv på udkig efter en ældre model.. Havde dog en mekker med ude og se på den.. Og hvad han ikke kunne fortælle af vise ord... uha.. Så det er bare nogle af de gode råd han havde til mig..

• #12   27. maj 2004 chris h

hvor bor din ven?
    det er ikke en ypvs model, men jeg mener at sælger sagde, at stemplerne var ypvs (kan det passe?)

Kommentér på:
Hjælp!

Annonce