{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KOSO: RX1N på GS 500 E
  • #1   15. jul 2007 hej benny jeg har lige købt samme model. der følger beslag med til speedo meteret til montering på forgaffel. da den fungere ligesom en cykel comp. held og lykke med mont. har ikke fået mont. mit endnu æv

• #2   15. jul 2007 Ok
    hvor har du købt din ?

• #3   29. jul 2007 Hej igen.. Ja, nu har jeg så monteret det.. og det virker.. Dog har jeg meget svært ved at finde et ordentlig signal til omdrejningstælleren. Og jeg tror jeg har læst alle de andre poste vedr. emnet.. Det eneste jeg ikke har prøvet endnu er at lave det stykke elektronik som en af brugerne herinde har lavet.

Det er først muligt for mig, når jeg kommer tilbage til studiet.. Så kan jeg også lige måle på det signal.

Så hvis noget har flere gode råd, andet end at sige "Koso er noget skrammel", så hører jeg gerne fra jer.

Og jeg skal nok give en update på hvordan det kommer til at virke, når jeg har lavet det elektronik.

• #4   15. aug 2007 Ja, så virker det. Det eneste der skulle til var et lavpasled, som har en knækfrekvens ved 2 kHz. Hvis nogle ønsker yderligere info så er i velkomne til at kontakte mig.

(meget sølle at KOSO ikke selv lige havde smidt de 3 ekstra komponenter i. Men sådan er livet jo)

Jeg er nu meget glad for mit produkt fra koso smiley

Kommentér på:
KOSO: RX1N på GS 500 E

Annonce