Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv! Gearkassen sagde knæk!!!
  • #1   24. maj 2005 de er ens mellem 750F91 og 750R 85 så kla<rt værd at tjekke

• #2   24. maj 2005 Tja. Jeg havde lige overhalet en bil i 4. gear da der kommer en rigtig tavlelig lyd fra motoren + der kommer vibrationer, så jeg skynder mig at tage koblingen, hvorefter det stopper, prøver at gasse op stadig ingenting, så jeg prøver forsigtigt at slippe kobling igen og så starter det igen, så jeg tager den igen og skifter op i 6. gear, og prøver igen her går det fint... Men kører så ind til siden hvor der så er raslelyde. Slukker motoren og prøver at skifte gear, og det er som om det ikke kører helt som det plejer og lyder højere, men er ikke sikker. Ring til Falck og derefter til min mekker, som har den nu.

Mvh. Rune

• #3   24. maj 2005 Lyder godt Henning, har også en ekstra Bandit motor liggende, men nu skal den jo lige åbnes så vi kan finde ud af hvad #¤"& der er sket smiley

Mvh. Rune

• #4   24. maj 2005 Rune har du ikke MSN, ville gerne snakke lidt med dig ang mit gearing halløj, vil jeg kunne mærke forskel fra 45 til 47 bagpå??

For har købt den 47, ved bare ikke lige hvor længe det tager at skifte, så er ikke begyndt endnu!

Kommentér på:
Øv! Gearkassen sagde knæk!!!

Annonce