408 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

start problemer efter styrt start problemer efter styrt

hej, som jeg skrev tidligere http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=4692
tog jeg et styrt i en rundkørsel. efter at have fået den fragtet hjem på trailer, prøvede vi at strete den op og den startede promte..

Nu har piben dog fået en anden lyd, nu trækker starteren motoren rundt to tre gange og så er det som om motoren blokker og så kan man høre en svag blæsen som om der er hul på en trykluft slange. og prøver man nogle gange kan den efter lang tid godt trække mototren rundt, men også lige nøjagtig nok til at kunne strate den.

Jeg har set at styrtet har revet det ene forrør 1 cm ud af blokken ( mener ikk det var der før ) der er tale om det (set forfra) venstre forrør.

Der er umidelbart ikk andet at se, jeg har endnu ikk været helt inde ved motoren desværre, kommer det imorgen..

Håber dog der er nogen der kan hjælpe mig, med et bud eller bare et eller andet konkret..

- På forhånd mange tak Kristian D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  start problemer efter styrt
  • #1   22. maj 2005 Pas på med opstart efter styrt....... nogle modeller hvis lagt på siden (et stykke tid) kan der løbe olie i cyl.

Hvilket kan medføre "hydraulisk lås" ...... hvilket kan medføre .....grumme ubehageligheder .....

Ikke dit problem smiley tror jeg

Kommentér på:
start problemer efter styrt

Annonce