{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dele!!! Suzuki GSXR 600
  • #1   13. jun 2007 Hmmmm, måske er der nogle der kan hjælpe, meeen det kræver nok at du skriver konkret hvilken model det er?? Noget type/model kode eller lign må du være i besiddelse af. Evt. se i reg. attest/servicebog.

• #2   13. jun 2007 jamen har ik så meget andet det er en GSXR600WP

• #3   15. jun 2007 Hej,
    Hvilke dele søger du?

Hvis det er motor, så smid en 750W motor i - så kan du få reservedele.

600W - var så hvidt jeg er orienteret, mest tiltænkt USA og til dels UK. Men jeg mener den deler de fleste dele med 750W fra 92/93.

Jeg har enkelte dele liggende til en 750'er, derudover en motor.

Mvh
    Thomas E

• #4   15. jun 2007 det er helt rigtigt.... den er inpoteret fra uk... ja mener også de passer sammen .... hvilken del?? og hva er prisen for motoren??

km?
    år?
    stand?

• #5   17. jun 2007 Hej Casper,
    Jeg har lidt kåbedele, blinklys, div.beslag, tank lidt el-dele mv.
    Motoren har gået ca. 20.000 km, men har en defekt. udstødn.ventil og topstykke er adskildt. Ny ventil haves men er ikke isat, slebet mv. Øvrige motordele er fine. Har bare ikke haft tid til at lave det færdigt. Alle adskildte dele fra topstykke er i lukkede poser med nr. og tegninger.
    Egentlig var motoren hjemkøbt til et totalt afballancerings projekt, lettere tuning mv. Men jeg mangler tiden.

Mvh
    Thomas E

• #6   17. jun 2007 kan du ik tage nogel billdeder af det hele.... og sede til mig.... og hva skal du have for motoren??

c.b@sol.dk

• #7   18. jun 2007 Jeg "snupper" lige et par fotos af nogle af de dele jeg har - når det nok først i løbet af ugen. Motoren skal koste 3000,-.
    Ny, org. udstødn.ventil medfølger.

Mvh.
    Thomas E

Kommentér på:
Dele!!! Suzuki GSXR 600

Annonce