{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Hjælp til neddrosling - Midtjylland {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fået et afbud så jeg kan få toldsynet min MC imorgen. Jeg skal have den drosslet, og har drosslingssæt og MC men mangler lidt ekspertise hjælp i midtjyllandsområdet..

Hvor bør jeg søge hjælp??? Det skal laves inden imorgen middag! smiley

Evt skriv på min mobil 25 55 44 55
Mvh
Ulrich

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til neddrosling - Midtjylland
  • #1   13. jun 2007 er vidst ikke noget man bare sådan lige gør... man skal jo have kåberne af og ind i motoren smiley

• #2   13. jun 2007 Du er nok nød til at ringe til nogen værksteder og hører om de har tid

• #3   13. jun 2007 Hey... Jeg droslede min gamle Fireblade på 3-5 timer!

Så det kan godt lade sige gøre.. Med en Haynes manual ved hånden!!!

Jacob

• #4   13. jun 2007 Kåberne af så du kan se motoren. Og så kan du selv sætte droslingen på.

Nu ved jeg ikke lige hvad sådan en drosling består af, men hvis du bare kan lidt med værktøj, så burde det ikke være noget problem selv at sætte det i..

Dog skal den hen og justeres hvis du skal blive ved med at køre med droslingen i, og det kan godt skabe lidt problemer da alle 4 karburatoren skal stå ens..

• #5   13. jun 2007 Hvad består droslingen i? Er det fire skiver der skal i indsugningen? For så er det altså ret lige til.

Hygge

• #6   13. jun 2007 Ud over at der er noget arbejde forbundet med det, så mener jeg at der er en forhandler der skal lave et stykke papir på et det er monteret og det følger stelnummeret, men jeg er ikke sikker.

• #7   13. jun 2007 Fed bike forresten, høj her fra

• #8   13. jun 2007 Hvis du har droslingskittet og det er købt hos forhandler, så har du sikkert givet omkring 1600 kr. også har du forhåbentlig også fået en forseglet konvolut som du ikke selv må åben! Det er dette papir der gør kittet så dyrt! Og det skal syns manden have i hånden når den skal synes

Min Fireblade skulle ikke instilles og en masse bagefter, det bare på med lortet også kørte den - langsomt!

Jacob

• #9   13. jun 2007 Hej Alle

Tak for jere svar.. Som nogen af jer sagde er det lige til, så mig og kammerat gjorde det selv. Det tog ca. 30 minutter at finde alle skruer og få skidtet af, og ca. 20 minutter at samle igen. Den spiller som en mis, kører stadig som en drøm. Taget i betragtning af den kun har 34 heste, er den faktisk stadig kvik. Må være momentet pga motorstørrelsen.

Cyklen var, som jeg havde håbet, rigtig flot og ren indeni. Ingen oliedryp eller noget. Lige så ren og fin som jeg havde gået og håbet på. Drosslingssættet bestod simpelt nok af 4 skiver. De kan ses i min profil!

Men tak for hjælpen alligevel!

/Ulrich

• #11   13. jun 2007 nej jeppe, det skulle ik være nædvendigt, gasspjældene bare åbner det mindre på grund af det mindre vacum der kommer, det svarer bare til ikke at dreje rullen helt om smiley

Kommentér på:
Hjælp til neddrosling - Midtjylland

Annonce