{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Argh, motor røg en tur under cruise {{forumTopicSubject}}

Er lige blevet kørt hjem af en god ven her ved 02:00 tiden, eftersom min kære TL'er begyndte at skurre i gearkassen, jeg holde først ind for at tjekke om noget var galt, men kørte videre da det lød fint igen...
Får kørt 1km da den under acceleration siger en høj "klonk" lyd og baghjulet blokerer :S
Nå, men har fået den ind til siden og prøver at køre med den, men jeg skal op i 5k rpm bare for den flytter sig lidt og kan overhoved ikke skuppe den. Neutral virker heller ikke og kan som sagt ikke komme ud af stedet smiley

Er der nogen som har en ide om hvad der er sket, motor tager fint rpm med koblingen inde, men slukker hvis man slipper den i fx neutral smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh, motor røg en tur under cruise
  • #1   10. jun 2007 Den har sat sig i gearkassen... har en kammerat der havde en tl1000r der gjorde det med 30000 km på bagen. Han fik den besked at den nok havde haft et hårdt liv.... Det kostede så lige 14000 at få hele gearkassen renoveret... Mener hans startede med at hoppe ud af 2. og 3. gear... og til sidst blokkerede den også...

Håber ikke det er så slemt... held og lykke med at få den lavet... (overvej evt. anden motor)...

• #2   10. jun 2007 Hm så må forhandleren sq betale den regning, jeg har jo ikke engang haft den i 2 måneder endnu :S Skod!

• #3   10. jun 2007 Ellers et godt råd hvis du står og selv skal betale for evt rep.: Det kan ikke betale sig, køb en anden motor. Mindre km og den kan fåes for under 10000kr, køber du den fra tyskland så er den en del billigere.

• #4   10. jun 2007 Hm ja, man forhandleren hentede jo den her fra england, og han sælger kun import mc'er, så tror bare jeg må kræve en anden motor af ham...

Kommentér på:
Argh, motor røg en tur under cruise

Annonce