994 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
17 Svar
tjek inden køb tjek inden køb
Hej Alle,
Jeg skal ud at kigge på en brugt mc her på onsdag - på Amager. Da jeg ikke er specielt dygtig til at skrue og gøre ved, har jeg brug for lidt assistance. Heldigvis er svigerfar og begge svogere skide dygtige, men de kan ikke komme til kbh i denne uge.
Er der nogen herinde som kender til et værksted, hvor man kan betale i timepris for at få en mekaniker med ud til et kig? Eller nogen herinde som er dygtige til at tjekke de små ting på en mc, som vil assistere?
Kawa ninja zx9r
Vh
0 synes godt om
okt 2017
Følger: 41 Følgere: 290 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 807
Men jeg ville lige fortælle dig, at da jeg købte min lille Kawa, sagde jeg til sælger, at hun skulle regne med, at jeg ville omkring en mekaniker med den inden et evt køb. Og det var ikke noget problem sålænge hun måtte tage med, så jeg ikke rendte med cyklen
Tror du ikke, at hvis du er på forkant.....Dvs imorgen....finder du en mekaniker i rimelig afstand til sælger og finder ud af, om du kan komme forbi med cyklen med henblik på at få den grov-tjekket inden et evt køb. Bare husk, at det helst ikke skal være samme værksted, som sælgeren bruger. Hvis du kan finde en, der kan afse en halv time, snakker du med sælger og fortæller ham om situationen. Så er jeg sikker på, at han er lydhør overfor at finde ud af et eller andet med dig. Han vil nok osse gerne af med cyklen, ikk.
SÅ!!! -Hvis du ikke har held med det du efterlyser, er rådet hermed givet videre
( Vi skulle syne min, sælger og jeg, inden jeg kørte hjem. Og det endte med, at jeg kørte cyklen, og hun kørte i sin bil, hen og fik cyklen synet. Og alle (2) var glade. Sådan kunne i jo også gøre det, hvis han har tid.)
Jeg glemte lige, hvis du ikke er klar over det: Der er guider til hvad man gør klogt i at checke, ved køb af brugte biler og mcer på nettet, som du kunne finde en god en af. Og så kunne du godt ordne det selv, det er jeg sikker på.
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 50 Emner: 90 Svar: 1.224
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.671
jul 2017
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 14
Tak for hjælpen, folkens
okt 2017
Meeen: At du ikke mener at det var årets køb i.e: At jeg ikke har gjort et ok køb synes jeg er at stramme den lidt. I bund og grund skulle der skiftes en svømmernål og stilles lidt på karburatorne. At den første mekaniker som jeg overlod den hos, er et røvhul og en snydepels. Og at jeg er sikker på, at han gjorde mere skade end gavn, skal min cykel ikke ha skylden for, vel?! Og jeg er iøvrigt blevet bekræftet i, at denne Kent Koed, mekaniker snyder og bedrager....og lyver hvis han ser sit snit til at tjene en ekstra skilling.....Og iøvrigt forsøgte at købe den for en slik af mig, da han havde bildt mig ind at det var motoren som var færdig....Det er en anden historie. Men en historie, som jeg har et vidne til, som på første hånd erfarede, at kawaen skulle gåes efter, og ha rep de ting, som K Koed havde stillet skævt eller decideret ødelagt, og derfter stod med en ok brugt cykel som han kunne overlade mig. Se DET var den rigtige historie. Og den kan du i grove træk selv læse i av min røv-tråden, hvis du ikke husker historie sådan...
Forresten: Min historie taget i betragtning, vil jeg mene endnu stærkere at en dygtig ven, eller forbi en mekaniker er en god ide i både mit og trådstarters tilfælde. Øv-bøv
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 50 Emner: 90 Svar: 1.224
Ja den lorte historie med mekanikeren der ødelage din MC har faktisk ikke noget med standen af MC at gøre , jeg havde fortrængt den del af historien
okt 2017
okt 2017
En helt 7ende ting, han evt kunne gøre er, at hvis han er vild med mcen. Så kunne han jo få fat i en af de han kender som har erfaring med motorer og vende tilbage en af dagene med forstærkning....måske!? (Undskyld....næste uge.)
Hvis du tager omkring sælger og kører mcen til en mekker og får ham til at kigge på den, så held og lykke med det.
okt 2017
jul 2017
Jeg tager på sommerferie mandag, og drager til Tyskland i slut september for at købe mig et eksemplar af en Zx9r! Så vidt jeg har forstået, så skal man have dk prøveplader med, som skal skiftes til ved grænsen. Men hvad gør man med de tyske plader som sidder på?
okt 2017
Jeg aner ikke hvad du skal gøre med pladerne.....
jul 2017
okt 2017
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 87 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
jul 2017
Men jeg endte sgu med at finde et super lækkert eksemplar i DK. Til en rigtig fin pris! Kører virkelig godt. Tak for hjælpen allesammen
okt 2017
Og tillykke med mcen. Juhu!
tjek inden køb