422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mikael L
Mikael L
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8

Bagbremse xv 1100 Bagbremse xv 1100

Daws. Jeg har lige været ude og prøvekøre en xv 1100 fra '98. "Kørt" 17000 km. Der skulle foreligge en kmgaranti fra tidligere ejer om at den for 2 år siden skulle have kørt 9000 km. Også det der står når man tjekker på nettet. Som skrevet var jeg ude og rulle en tur på den og den kørte fint, men kunne dog ikke undgå at bemærke at Bagbremse nærmest var ikke eksisterende. Den havde praktisk talt ingen effekt. Så til det store spørgsmål. Jeg er jo vant til at have en skive bagpå (kører gsxr 1100) og xv'eren har tromle. Er det generelt at effekten ikke er bedre, eller er den slidt ned efter de "17000" km. Der må være nogle kloge hover der har noget erfaring de kan øse ud af?? Go sommer til jer alle og kør forsigtigt. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagbremse xv 1100
  • #1   29. jul 2018 Den burde jo virke som en bremse skal, om det er skive eller tromle. Hvis den på de 17000km har brugt bagbremsen rigtig meget kan den vel godt være slidt, omvendt hvis den aldrig har været brugt så kan den være lidt rusten indeni? Det skal bare serviceres så virker det igen.

• #3   29. jul 2018 Det tror jeg ikke du skal være bange for. Adskil og se hvordan det ser ud,udskift hvis nødvendigt. Og så er du kørende igen. smiley

• #4   30. jul 2018 Der skulle være en markør ved armen nede ved tromlen som indikere hvor slidt bagbremsen er. Kunne måske give en idé om de er slidte eller ej

• Mikael L
    Mikael L Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
    #5   30. jul 2018 Jeg tjekkede også armens vandring, og den holdt sig indenfor det tilladte?? Der skal nok noget nyt i.B)

• #6   2. aug 2018 Den XV 1100 jeg prøvede i dag, havde en ret effektiv bagbremse, til gengæld var forbremsen uden ret meget effekt...

Kommentér på:
Bagbremse xv 1100

Annonce