965 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Hjemmebyg af ny udstødning, Savage Hjemmebyg af ny udstødning, Savage
jeg kan ikke umiddelbart finde nogle komplette udstødninger til en savage. Plus det er hellere ikke et sted jeg ville ofre mange penge.
Men kunne man i teorien blot skære den gamle potte af, og så bare svejse noget rør på i samme tykkelse og materiale som forrøret, og så bare montere det på? eller vil det larme alt for meget? (dette kunne evt klares med en stål svamp i røret) og ville det give en dårligere motor gang hvis man svejste sådanne et rør på.
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 91
hvis du bare tager rentrør kommer den til at "knalde" meget i det. men man kan sagtens gøre det.
hvis du vil have et komplet udstødning er der noget der hedder rask drag pipes men de koster altså omkring 3000 kr
jeg købte sådan en slip on dæmper (hvor der næsten ikke var noget dæmpning i) og det gav den helt rigtige lyd og det larmede rigtig godt.. men der skal lige være noget der bryder lyden..
hvis du går ind på heingericke.de og søger på Schalldämpfer og går til den sidste side kommer der nogen forskellige krom rør og det er sådan noget du skalhave det koster 250 kr ca. tror også man kan finde noget lignende i mc-nøglen.
dec 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 97 Svar: 346
Men må nok indrømme at jeg ikke har en skid forstand på at sku dyse den om.
Så hvis man sku få nogen til at gøre dette. hvad vil det løbe op i sådan ca?
Hjemmebyg af ny udstødning, Savage