{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Chr 1000 kobling {{forumTopicSubject}}

Hej. Har kig på en Honda cbr 1000 fra 1990. Har kørt ca 60-70 tusind.
Han skriver at koblingen er dårlig men at cyklen kan køre. Det der så skræmmer mig lidt er at jeg kan se på hans Facebook at han i maj måned havde en kobling skilt ad på en cbr. Så er lidt mistængsom.
Plejer der være problemer med koblingerne på de maskiner? Evt nogen der kender cyklen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chr 1000 kobling
  • #1   3. jun 2018

profilbillede
  • #2   3. jun 2018

profilbillede
  • #3   3. jun 2018

profilbillede
  • #4   3. jun 2018

profilbillede
  • #6   3. jun 2018 Hvis det bare er som der skal en ny kobling og fjedre og den så kører igen. Så kan man være heldig at få en billig mv. Kan selv skifte koblingen så får ikke en dyr værkstedsregning på at få det gjort.
    Er bare om der er nogen der kender noget til om cbr 1000 er kendt for at ha problemer med koblingen

• #7   3. jun 2018 generelt er det kendt som en solid maskine. Kobling er da intet at blive skræmt over, det dyre er da hvis koblingsskålen er balret, - men mon dog. Ud og prøv den af en tur så vil det vise sig.
    Men ja der er jo nok en til salg der ikke står med det problem. Synes det er fair nok og spørge ind til det.

• #8   3. jun 2018 Hvordan vil en kobling med defekt koblingsskål føles og lyde? Er som sådan ikke skræmt over en defekt kobling. Det der skræmmer mig lidt er at han havde koblingen skilt ad i maj måned og at koblingen er dårlig nu.
    Ja ikke noget problem at finde en der er køreklar. Men lidt sjovere økonomisk hvis man kan spare en håndfuld penge bare pgr koblingen skal skiftes og der skal nye dæk på som følger med. Begge dele er noget jeg selv kan ordne. Har godt hørt det er en solid motor på nær taktkæden der kan støje og skal skiftes

Kommentér på:
Chr 1000 kobling

Annonce