Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lukning af hjelm
  • #1   21. apr 2005 øhhhh ja.....før den "løse" ende gennem begge ringe, derefter, føres den i en bue rundt om den sidste ring og retur gennem nummer 2 ring....ehhhhh hvordan jeg ellers skal forklare det er skisme svært.....

• #2   21. apr 2005 Cool!!

Det virker... Tak skal du ha... jeg har brugt langtid på at finde den rette måde

TAK

• #3   21. apr 2005 jeg har osse kig på en hjelm med de der D-ringe... er det ikke noget mere besværligt at rode med? end en normal "klips-lås"?

• #4   21. apr 2005 Kunne aldrig brige andet...er altid nem at tilpasse

• #5   21. apr 2005 Fordelen ved D-ringene er at man er tvunget til at stramme (justere) remmen hver gang man tager den på. Det er måske en anelse mere besværligt end et hurtigspænde, men tilgengæld er man også sikker på, at man får den strammet rigtigt til hver gang. Jeg har selv en med hurtigspænde, og på den løsner remmen sig stille og roligt. Inden man så lige får sig taget sammen til at stramme den igen, er der jo gået et stykke tid hvor man egentlig har kørt uforsvarligt med for dårlig tilspænding.
    Min næste hjelm skal ihvertfald være med D-ringe. Og med lidt øvelse tror jeg egentlig ikke, at det tager ret meget længere tid, at spænde det iforhold til et hurtigspænde

Kommentér på:
Lukning af hjelm

Annonce