Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VFR750 RC24 kontra VFR750 RC36
  • #1   5. maj 2018 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_VFR750F

• Christian T
    Christian T Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   5. maj 2018 Jamen, det er jo også en måde at sige "jeg ved det ikke" på smiley Lidt ligesom at sige til en baby, at den selv skal tage ble på.. Hov.. Kaldte jeg lige mig selv for baby der smiley
    Men tak.. Har kigget på den wiki-side, men havde mest brug for en forklaring på godt gammel dansk!

• #3   5. maj 2018 Mit lille input: Jeg har haft begge maskiner og den gamle er lidt lettere kørt, lettere at få på baghjulet, den føles lettere og lidt mere svingvillig og kørestillingen er lidt mere oprejst. Den nyere ligger lidt tungere på vejen hvilket jeg synes er lækkert, der skal man jo tænke lidt på hvad man skal bruge den til, og så er den bare langt flottere.
    begge cykler kører fantastisk og de har aldrig skuffet mig på nogen måde.
    Det eneste problem med de gamle, ved ikke om det også var sådan på de nye, var ensretteren der kunne brænde af men der kunne man få en anden udgave som løste det problem. Tjek evt min RC36/1 under min profil.
    Håber du kan bruge det til noget smiley

• #4   6. maj 2018 Der er en verden til forskel på de to Viffere.

RC24'eren kører da ganske udmærket men 36'eren er klart en klasse bedre. Og så er der jo den der med designet.

Derudover - og ikke mindst - kan det lade sig gøre at skaffe dele til 36'eren. Det er stort set umuligt med 24'eren som jo trods alt er en ældre dame.

At spare basøre ved indkøb af den ældre model kan ikke anbefales.

• #5   6. maj 2018 På VFR klubbens hjemmeside ligger en shoppingguide. (Til højre på forsiden)
    Her kan man læse om alle modellerne og deres forskelligheder.

• Christian T
    Christian T Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   6. maj 2018 Hej folkens. Tak for de gode svar. Jeg skal ud og kigge på en rc36 i dag, da jeg har besluttet, det er den model, jeg går efter smiley
    Glæder mig som et lille barn!
    Go søndag til jer alle smiley
    Mvh Christian

• #7   6. maj 2018 Vær opmærksom på den findes i 2 versioner.

• #8   6. maj 2018 Du bliver glad for Rc36, den er bare så fed og den kan stadig følge trafikken smiley

• #9   7. maj 2018 Mener at have læst de havde problemer med køling af de bagerste cylindre med rc24, hvilket var rettet i rc36.

Nøj jeg savner min.
    Tit
    Og
    Ofte
    smiley smiley
    De spiser bare mange kilometer uden bøvl. Skisme rare at køre på. Tilpas sjov og sporty til hverdag og weekend med. Trækker som et lokomotiv den motor.

Normalt synes jeg livet er for kort og mc udvalget for stort til at købe den samme cykel flere gange.
    Men rc36 ville være en fornerm hverdagsræser / helårs pendler hvis jeg en dag får mulighed for at konfigurere garagen sådan

Kommentér på:
VFR750 RC24 kontra VFR750 RC36

Annonce