496 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Tomgangsskrue på GSX-R 250 Tomgangsskrue på GSX-R 250
Hej alle!
Jeg har problemer med, at min MC går ud, så derfor vil jeg lige justere tomgangen på den. Men jeg kan ikke finde tomgangsskruen. Hvor finder jeg den? Jeg har efterhånden hørt alt fra at den skulle sidde under tanken, til den skulle sidde tæt på benzinhanen. I den PDF-manual jeg har er den side med tomgangsjustering ret udtværet :S
På forhånd tak! Og sikke noget lækkert vejr vi har
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 25 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 96
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 174
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 17
Hvis du stadig ikke kan se den, så sig til, så tager jeg lige et billede til dig.
aug 2004
Fandt den tidligere i dag, da den forrige ejer af min MC skrev en kommentar til mig. "Slangen" drejede sig selv tilbage igen, men efter jeg kæmpede lidt med den, er den nu justeret. Så må vi se om det hjælper..
Vil ud at køre en tur.. Endnu engang tak!
aug 2004
Min MC gik ud ligeså snart jeg trykkede koblingen ind i morges. Derfor skruede jeg på tomgangsskruen, men smart som jeg er, må jeg have skruet den forkerte vej. Så nu hænger tomgangsskruen bare løs på den slange med proppen.
Hvor pokker skal jeg sætte skruen i igen? Jeg har pillet de to sidekåber af, men kan ikke rigtig se så meget. Kan det passe, at den skal sidde på den ene karburator på indersiden (altså ind mod midten af MC'en)? Det er mega svært at komme til
maj 2004
Følger: 25 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 96
aug 2004
aug 2004
Kasper T kiggede lige forbi. Vi pillede alle kåbedele af, pånær topkåben. Og så tog vi tanken af.
Vi drejede på gashåndtaget, så vi kunne se det omtalte gasspjæld og lige under det sad mindsanten et hul med gevind. Efter en del kæmpen fik vi sat skruen i og jeg har lige sat kåberne på igen.
Tak for hjælpen!
Vil ud at køre nu og se om den stadig går ud - I hope not
Tomgangsskrue på GSX-R 250