965 visninger
|
Oprettet:
Dårligt batteri? Kawasaki Gpz 500 s {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Da jeg ville ud og køre en tur igår havde min kawasaki svært ved at starte, det lød ikke som om at der var "juice" nok på batteriet til at sparke den igang. Det skal lige siges at jeg har skiftet batteri og har kørt på den næsten hver dag. Jeg fik dog gang i den, og kørte en længere tur, på et par timer med flere stops undeevejs, og hver gang startede den uden problemer. Idag ville jeg så ud og køre igen, kan ikke få gang i den. Motoren tørner; men igen lyder det til at der ikke er nok saft på batteriet.
Nogen der hved hvad det kan skyldes???
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
Jeg tror du har en klappet celle. Det har jeg fået for 2. Gang i træk, det altså ikke unormalt.
Prøv at mål efter batteriet. Er det et åbent syre batteri, så kan det måske have rendt af?
maj 2013
Følger: 12 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 8
Det er et almindeligt syre batteri, hvor jeg selv har fyldt syren på. Niveauerne i cellerne ser fint ud. Så nu prøver jeg lige at oplade det et par timer:)
Lige efter jeg købte batteriet, fyldte jeg det med syre og opladede det i 14 timer, så var der intet problem, den har så været 3 dage på værksted for at få skiftet bremser, og derefter har den haft problemet:)
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
maj 2013
Følger: 12 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 8
Jeg fik ladet mit batteri op i 2 timers tid, så kunne den starte uden problemer. Jeg tog en længere tur på, derefter var jeg på besøg ved noget familie i et par timer, da jeg skulle afsted igen, havde den igen svært ved at starte, fik den dog igang.
Skal nok lige prøve at tjekke de ting i har forslået:)
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 17 MC-er: 4 Svar: 355
Dårligt batteri? Kawasaki Gpz 500 s