Suzuki Bandit GV75A STYR 22mm/1"? Suzuki Bandit GV75A STYR 22mm/1"?
Nu behøver jeg simpelthen noget hjælp..
Jeg har en Gsxr-1100 '91 (GV73C) der er ombygget til streetfighter.
Den kørte med de originale hydrauliske koblings og bremse hovedcylindere, der originalt er vinklet til at side på en sports model. Og nu hvor de sidder på et streetfighter styr, så hælder de så meget at man ikke kan påfylde væske på beholderne.
Så fik jeg den geniale ide at købe dem fra en Bandit GV75A , da det jo er en naket bike med mere vandrette væskehuse, der ville passe godt til en streetfighter.
Jeg har købt på ebay.de, en bremse hovedcylinder, der passede plug and play på mit 22mm styr, ganske som jeg forventede. Men nu har jeg for 2. gang modtaget en koblings hovedcylinder, også fra en Bandit GV75A, der ikke passer, den er 25mm/1" i hullet.
Hvad filan er det der snyder mig. Kører den mc med forskellig tykkelse styr, eller har jeg været uheldig at få den forkerte koblings dims 2 gange nu.
Er der en der kan guide mig i retning af en koblings hovedcylinder der minder om den på en Bandit, men til 22mm styr..
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 43 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 274
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 43 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 274
Det virker bare underligt at man laver bremsen i 22mm men ikke koblingen
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Svar: 3
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 43 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 274
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Svar: 3
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 43 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 274
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Svar: 3
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 43 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 274
Jeg har skrevet til sælger af nr 2 clutch Master og han har svaret at der sidder en bøsning på styret efter afmontering. Og ligeledes har jeg fundet og bestilt "dimsen" i løs vægt, så jeg er på vej i mål.
Men jeg forstår bare slet ikke hvorfor det er lavet sådan..
Suzuki Bandit GV75A STYR 22mm/1"?