1.558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lyddæmpe udstødning Lyddæmpe udstødning

Hej MCG.

Jeg står og skal have solgt min motorcykel og jeg vil gerne have den synet inden den nye ejer skal købe den.
Der sidder en scorpion udstødning på uden db killer og denne har jeg ikke.

Kan man lyddæmpe den med noget ståluld i mellemøret eller hvordan fungere det? Jeg er bange for synsmanden ikke vil bryde sig om at den larmer som den gør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyddæmpe udstødning
  • #1   10. apr 2018 Du kan ikke skaffe den org DB-killer?
    Evt kan du jo købe en fra ebay

• #3   10. apr 2018 Hej Lars jeg har sendt en privat besked

• #4   11. apr 2018 #2 lavede akkurat samme nr. på min GS 850 med laser shortcut udstødning og der var temmelig meget brøl i.
    Ståluld i og så til syn. Da han startede den op lød den "dæmpet" men da han så gassede en smule op så kom det hele ud. Han kiggede lidt og spurgte med et smil på læben om det var noget jeg havde lavet ? tja det måtte jeg jo nok indrømme. Men han tog det med et smil og synede den alligevel.

• #5   11. apr 2018 #3 Læst og Besvaret smiley

#4, lagde du det ind i mellemrøret eller bankede du det bare ned i potten? Jeg tænkte nemlig om man kunne lave en lille rulle ståluld og binde den fast mellem potten og mellemrøret med et lille stykke ståltråd.

Jeg har kigget på Ebay, men jeg er ikke sikker på hvilken der passer til min.

• #6   11. apr 2018 Du kan skrive direkte til Scorpion og få en igennem dem - sendte dem et billede, fik en pris til betaling via paypal og så var den her kort tid efter.

(Din ligner en del (i formen) den jeg har - hvis du gider at hente kan du låne den).

• #7   11. apr 2018 #6 Det er virkelig pænt af dig, men den går desværre ikke. Jeg var forbi en synshal i dag for at høre om han ville synes med den udstødning på hvis jeg fik fat i en db killer.
    Det ville han ikke da den åbenbart ikke er typegodkendt til motorcyklen. Noget med e mærke og jeg ved ikke hvad.

Jeg har den originale udstødning, men den er blevet skåret af i sin tid så nu skal jeg prøve at få fat i et mellemrør af en art.

Åh de synshaller smiley

• #9   12. apr 2018 og min er fra 1/4 2004 eller noget i den stil smiley

Kommentér på:
Lyddæmpe udstødning

Annonce