1.558 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Lyddæmpe udstødning Lyddæmpe udstødning
Hej MCG.
Jeg står og skal have solgt min motorcykel og jeg vil gerne have den synet inden den nye ejer skal købe den.
Der sidder en scorpion udstødning på uden db killer og denne har jeg ikke.
Kan man lyddæmpe den med noget ståluld i mellemøret eller hvordan fungere det? Jeg er bange for synsmanden ikke vil bryde sig om at den larmer som den gør.
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.233
Evt kan du jo købe en fra ebay
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 82
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 37 MC-er: 1 Emner: 135 Svar: 785
Ståluld i og så til syn. Da han startede den op lød den "dæmpet" men da han så gassede en smule op så kom det hele ud. Han kiggede lidt og spurgte med et smil på læben om det var noget jeg havde lavet ? tja det måtte jeg jo nok indrømme. Men han tog det med et smil og synede den alligevel.
jul 2017
Følger: 22 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 122
#4, lagde du det ind i mellemrøret eller bankede du det bare ned i potten? Jeg tænkte nemlig om man kunne lave en lille rulle ståluld og binde den fast mellem potten og mellemrøret med et lille stykke ståltråd.
Jeg har kigget på Ebay, men jeg er ikke sikker på hvilken der passer til min.
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.295
(Din ligner en del (i formen) den jeg har - hvis du gider at hente kan du låne den).
jul 2017
Det ville han ikke da den åbenbart ikke er typegodkendt til motorcyklen. Noget med e mærke og jeg ved ikke hvad.
Jeg har den originale udstødning, men den er blevet skåret af i sin tid så nu skal jeg prøve at få fat i et mellemrør af en art.
Åh de synshaller
jul 2017
Lyddæmpe udstødning