Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strøm
  • #1   1. apr 2018 Dit batteri er nok kolapset.

• #2   1. apr 2018 - Batteri
    - Stator
    - Ensretter

Det nok en af dem der driller.

• #4   1. apr 2018 Kan godt lade batteri op jo

• #5   1. apr 2018 #4 Har du et "tradionelt" batteri, kan du udmærket lade det op og køre nogle timer , måske dage, men når et batteri "falder sammen" , er det fordi pladerne i det drysser ned på bunden og til sidst laver en kortslutning. Oplades der så på ny, hvirvles resterne af (bly) pladerne op under ladning og falder derefter stille og roligt på bunden igen, når ladning ophører eller motor/ dynamo stopper. Jeg er næsten sikker på Jan V har ret ... smiley

• #6   2. apr 2018 Du skriver det jo egentlig selv: "men den laver ikke strøm"
    Uanset hvor godt dit batteri er, kan du kun køre en begrænset tid, hvis der ikke bliver ladet på batteriet undervejs. Når du har ladet batteriet op, er alt så som det plejer, eller lyser motorlampen stadig?
    Mit bud er at enten er din stator defekt, eller din ensretter er defekt.
    Stator, på en så relativ ny MC, jeg tror det næppe, hælder mere til ensretter.
    Men det kan faktisk være så simpelt som en sikring, der er sprunget ( Det gør de som regel af en grund, så det er ikke sikkert det er nok at skifte den)
    Her er lidt at pusle med, hvis du selv vil rode med det:

http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/guider/24872-suzuki___kawasaki___yamaha___honda___ladeanlaeg___udmaaling_af_stator

• #7   3. apr 2018 Start med at lade dit batteri helt op.
    Monter batteri og i start øjeblikket måler du spændingen på batteriet, hvis spændingen falder under 12 volt køber du til en start et nyt batteri,
    Lur mig om ikke du måler ca. 10 volt..

• #9   9. apr 2018 jeg er helt en i med hans Henrik. i stedet for alle de gætte lege, så fejlsøg og skift/reparer hvad end der er defekt.
    hans Henrik har en rigtig god guide under hans foto album hvis du er i tvivl.

Kommentér på:
Strøm

Annonce