{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Min CBR 1000F fra 1991 bliver hurtigt varmt {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har et spørgsmål. Kan nogen hjælpe med en forklaring.?
Jeg har en CBR 1000F fra 1991 som jeg købte sidste år. Jeg synes at motoren bliver hurtigt varmt med bykørsel uanset vejret. Temperaturen stiger ret hurtigt, bare man kører fra starten af Hillerød motorvejen gennem byen til Amager Strand og stopper til de trafiklys der er i den strækning. Er det normalt for sådan en motor.? Hvad kunne det være.
Jeg håber at nogen har erfaring med den slags. smiley

Mvh.
Luis Lewis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min CBR 1000F fra 1991 bliver hurtigt varmt
  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 28
    #2   31. mar 2018 Den kan mangle vand i køler systemet. Hvis du skruer kølerdækslet af er der så tryk på, når den er varm, hvis ikke er dit dæksel defekt. Tænder blæseren ved køleren?

• #3   1. apr 2018 Hej Jens,
    Nej, den koger ikke. Jeg synes at måleren går alt for hurtigt op. Den holder sig indtil videre lige under den røde felt. Den føles heller ikke varmt.

Tak for et hurtigt svar.

• #4   1. apr 2018 Hej Martin,
    Jeg skal nok kigge, jeg skal nok teste dæksel også og prøve at høre om blæseren starter. Jeg mener at den starter men måleren kommer ikke ned hurtigt nok.

Tak for et hurtigt svar.

• #5   1. apr 2018 Tag endelig ikke dækslet af når motoren er varm, den kan stødkoge og skolde dig.
    Hvis den ikke koger over og den starter blæseren som den skal, tror jeg ikke der er noget galt. En motorcykelmotor indeholder ikke meget vand og vejer ikke så meget som en bilmotor, så den kan noget hurtigere skifte temperatur. Så når man stopper, kan de hurtigt gå fra 85 grader til 105 (hvor de fleste cykler starter blæseren)

• #6   1. apr 2018 Tak for svaret Andreas.
    Det skal jeg nok huske.
    Fortsat en god Påske.

• #7   2. apr 2018 Lyder som manglende kølevæske , tjek , efterfyld , kør og tjek igen

• #8   12. apr 2018 Tak Urbanviking for forslaget. Jeg har kontrolleret alt nu.
    Mvh.
    Luis Lewis

• #9   12. apr 2018 Tak til alle for alle jeres input og forslag. Det ser ud som om det er normal at motors temperatur stiger bare den holder sig under det røde felt og blæseren starter.
    Tak igen.

Mvh.
    Luis Lewis

Kommentér på:
Min CBR 1000F fra 1991 bliver hurtigt varmt

Annonce