466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

går ud ... gixxer 250 går ud ... gixxer 250

hej min gsxr 250 gik ud 3 gange på 300 meter da den lige var started ...... og i dag er den hakket lidt i det nar man satte i gang i 1. gear ....
men så skulle jeg hjem til aften og den gik i stå 3 gange ....
det er ligesom den går helt kold ......

nogle der ved hvorfor ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  går ud ... gixxer 250
  • #1   14. apr 2005 Jeg har nogenlunde samme problem på min GSX-R 250. 1 ud af 5 gange må jeg løbe den igang og hvis ikke jeg giver lidt gas vil den slet ikke starte. Desuden kan den finde på at gå ud, hvis ikke jeg giver lidt gas i tomgang. Det er det samme når jeg holder stille i de første 4 min. ca. Pisse irriterende at gå ud i et kryds og skal løbe igennem krydset for at få dyret igang smiley
    Jeg har lige købt cyklen og kender ik rigtig noget til den. Jeg har også selv oprettet en tråd: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=3784
    Hvis du finder ud af noget, må du meget gerne skrive. Og jeg skal nok gøre det samme.

• #2   3. maj 2005 havde lign. problem med mon rd 350 r `95, var på værksted med den, han sagde at motoren ikke kunne holde kompressionen og der skulle nye stempler og ringe i. DYRT Neeej 2500 kr.

Kommentér på:
går ud ... gixxer 250

Annonce