748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Startproblemer (starter relæ) Startproblemer (starter relæ)

Hej kære med mc-ister!

I mandags blev jeg den glade ejer af en Suzuki GSX-R 250 fra 1989. Den gik i stå da jeg holdt stille i et kryds, hvorefter jeg måtte løbe den igang hver gang. I går tog jeg så batteriet af og ladede det op.
Når jeg prøver at starte med fuld choker og ingen gas, vil den ikke rigtig starte. Den prøver, men det lykkedes ikke. Hvis jeg giver den lidt gas kommer den, men hvis ikke jeg giver lidt gas i de første 20 sek, så går den ud igen.
Er mit batteri dødt? Jeg har ikke et voltmeter, så kan ikke lige måle på det (men gør jeg nok i weekenden). Sælger sagde at starter relæet ikke havde det for godt. Kan det være skyld i mine startproblemer? Hvis ja, hvor kan jeg så finde sådan et henne? Det var ikke i MCNøglen eller hos THansen smiley
På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblemer (starter relæ)
  • #1   13. apr 2005 det kan ikke være starter relæ hvis motoren snurer rundt. - det kan tyde på at din tomgang står for lavt evt. ? eller at dit choker kabel skal strammes op, måske den ikke åbner nok ?

Jonas

• #2   14. apr 2005 Da jeg skulle hjem her for lidt siden, ville MC'en ikke starte. Prøvede med fuld choker og uden lys og lidt gas, men den ville ikke.. Så måtte løbe den igang og det gik kun lige - ligesom de andre gange.
    Da jeg kom hjem 10 min senere prøvede jeg at starte igen. Fuld choker og ingen gas og den startede, MEN gik ud igen med det samme.
    Er der andre som ved, om det kan skyldes for lav tomgang / løst chokerkabel?

Kommentér på:
Startproblemer (starter relæ)

Annonce