1.049 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kaburatorslanger Suzuki gsx 250 s årg. 88 Kaburatorslanger Suzuki gsx 250 s årg. 88

Har købt denne suzuki gsx 250. Den højre karburator giver ikke benzin. Kan jeg mangle at montere nogle slanger ? Vaccumslangen er monteret og benzinslangen er monteret. Hvad kan det eller være galt,
Har haft karburatoren adskilt/ renset, monteret nye dyser, pakninger etc.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaburatorslanger Suzuki gsx 250 s årg. 88
  • #1   24. feb 2018 nåleventil og svømmerhøjde?

• #3   24. feb 2018 Nåleventil + hus er ny, svømmerhøjde er som den skal være! Men hvad med de sidste studser på karburatoren kan de have indflydelse på at den ikke giver benzin?

• #5   24. feb 2018 Nej det gør jeg ikke! Er det billedet du hentyder til? Har købt den til at tage reservedele fra!

• #6   24. feb 2018 Har du nogle gode råd ellers? Det er min første MC!

• #9   24. feb 2018 Jo, men den er god nok, den der sidder på MC’en! Billedet er faktisk kun sat på for at vise hvilken type karburator det drejer sig om. Hvad kan bevirke at karburatoren ikke giver benzin ud over nåleventil,, tilstoppet dyser? Der er benzin i svømmerhuset!

• #11   24. feb 2018 Men jeg har prøvet den fungerende ( venstre) karburator på den højre cylinder og det køre! Så det er et eller andet problem med den højre karburator! Jeg synes jeg har renset den og blæst den igennem alle steder, monteret nye dyser etc.

• #12   24. feb 2018 Har fundet det her billede på eBay. Skal den sorte slange forbinde overløbene? Og kan det være det der gør at det ikke virker?

profilbillede
  • #14   25. feb 2018 Adskilte højre karburator igen idag, gennemblæste den igen, samlede den, monterede den og nu spinner begge cylindre som en mis. Jeg tror der har været noget ir i t-stykket. Fedt når det lykkes og tak for hjælpen! ??

• #15   26. feb 2018 Du skulle vel ikke vide hvorfor tændrør lige pludselig ikke vil gnistre hvor de skal, men gnistre fint oppe på sekskanten? Tændrørene er nye! Er der nogle tændrør der er bedre eller mere holdbare?

• #17   26. feb 2018 Hætterne er også nye, tændrørene er ngk som foreskrevet. Er lidt i tvivl om kablerne er indstøbt i tændspolen ellers skulle de jo nok også skiftes! Kan forkert indstilling af karburatorene eller andet,, som nogen skriver, ødelægge tændrørene.

• #19   26. feb 2018 Det er begge, men jeg har haft en “testbenzintank” på den, så måske er der løbet rigeligt benzin ind i nat. Det er sgu ikke ligetil at blive motorcykelejer!??

Kommentér på:
Kaburatorslanger Suzuki gsx 250 s årg. 88

Annonce