346 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Pakning ZX-6R Pakning ZX-6R

Suk.
Har lige hjulpet min kammerat med at skifte kobling på hans Kawa ZX-6R fra 1995. Alt gik fint indtil vi skulle have koblingsdækslet på.
Han har fået koblingsdækselspakning til en anden model end hans. Han har fået til E eller F - og hans er selvfølgelig den forkert. Lidt noget lort her i Påsken...

ER der een der har een liggende evt her på Fyn?

Pas på jer selv derude.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pakning ZX-6R
  • #1   5. apr 2007 vi har diskuteret det. Men det helvede vi havde med forsigtigt i en time skiftevis at få den gamle pakning af, for i næste uge at sætte en ny på er lidt afskrækkende.
    Den nye pakning er simpelthen alt alt for stor. tsk tsk.
    Han var godt nok en skuffet mand som havde regnet med at han sku ud at køre hele Påsken. Nul putte...

• #2   5. apr 2007 hehe ikke svært men den gamle pakning sad som groet fast med flydende pakning oven i hatten.
    Det var ikke nogen fest.
    Jeg har bedt ham skaffe flydende pakning i morgen.
    Tak for det Per. smiley
    Du kunne vel købe dig fattig i pakninger hvis du sku skifte den hver gang du har din turbo maskine åben.
    jeg husker dine ord. Meget meget lidt pakning.

• #3   5. apr 2007 hihi evt kunne du sætte dækslet fast med patentlåg-lukke. Ligesom et syltetøjsglas.
    Kan du ikke få en Barnett eller anden kobling der kan holde da??? Dvs 10 løb og så er det slut. av.

Kommentér på:
Pakning ZX-6R

Annonce