1.854 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Den nye Kawasaki Z900? Den nye Kawasaki Z900?

Hej med jer.

Jeg går og kigger rigtig meget på at købe en helt ny Kawasaki Z900 til foråret.
Så vil høre om der er nogle herinde der har erfaring med sådan en?
Den skal mest bruges til småture - måske en enkelt gang om året på MC ferie med vennerne - og så til at køre frem og tilbage til arbejdet, en gang i mellem.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den nye Kawasaki Z900?
  • #1   28. dec 2017 https://youtu.be/uBkiQLP5Hp0

• #2   28. dec 2017 Bagsædet er ubrugelig.
    Ellers er det en super cykel, både til svingture og til en længere tur.

• #3   28. dec 2017 Min svoger har 2017 udgaven af Yamaha mt-09 og den er han svært begejstret for ?

• #4   28. dec 2017 Stor minus er vægten +200 kg, ellers fint mc

• #5   28. dec 2017 Ta en snak med https://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/96997-dennis_p
    Han elsker sin smiley

• #6   29. dec 2017 Ligner den ikke Yamaha Mt serien ret meget? til de ture du beskriver ville jeg "nøjes" med Yamaha mt09 eller endda mt7eren

• #7   31. dec 2017 Tak for svar.
    Jeg regner også med at skulle ud og prøve begge modeller, når vejret bliver lidt bedre.

• #8   3. jan 2018 Hejsa.
    Z900 er en dejlig letkørt maskine. Man mærker ikke vægten på 210 kg når man kører grundet det lave tyngdepunkt. Det bedste ved den er indsugningslyden - den har de sgu ramt lige i røven! Når den får lov at trække op i omdrejninger lyder den helt fantastisk.
    Jeg valgte Z900 over mt grundet motoren. mt er 3 cylindret og lyder som en Aygo, hvis du spørger mig - og det gør du jo... samtidig er Z900 motoren bare så lineær i sin kraftudvikling at man forbløffes. Den er super nem at dosere og styre.
    Jeg er glad for min og har opgraderet med en SC slip-on for udseende og lyd.
    Jeg har også opgraderet med det høje sæde. Det passer mig bedre (jeg er 185 cm).
    Jeg kører ofte ture med knægten på 10 bagpå. Han er fint tilfreds med sædet selvom det er lidt lille.
    Prøv den - du bliver ikke skuffet!

• #9   4. jan 2018 Han virker voldsomt glad for den i den video og 130.000 for en 900'er må siges, at være en skarp pris.

• #10   4. jan 2018 110000,- er den nede på efter afgiftnedsættelsen.

• #11   4. jan 2018 Det er saftsuseme endnu mere skarpt!

• #12   4. jan 2018 Det lyder spændende det du skriver Dennis, det kan jeg bruge til noget smiley
    Ja, prisen er til at overskue. Så er det bare forsikringen det er galt med, Topdanmark vil have 18.000kr med kasko for sæson forsikring til sådan en...

• #13   4. jan 2018 18.000,-?!
    Jeg giver 5400,-/år i kasko (excl. de tre vintermåneder) i samme firma?
    Jeg har dog også en god anciennitet og er medlem af MCTC(20% rabat hos TopDK)

• #14   4. jan 2018 Det hjælper heller ikke på det at være 23 år, og ingen bilforsikring have, da jeg har firmabil. Så det eneste jeg sådan set har er en motorcykel.

• #15   4. jan 2018 Jeg har den ved GF til 3700,- med kasko. Har kun bil/MC/ulykke ved dem.
    Men din alder spiller nok lidt ind.

• Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #16   5. jan 2018 Det er et MC-segment med rigtig mange spændende motorcykler og meget konkurrence.
    Z900 er uden tvivl en fin cykel, den har fået en rigtig god modtagelse i alle MC medier verden rundt. Den mangler lidt på elektronikken i forhold til MT'eren (traction control & quickshifter så vidt jeg husker) Men har til gengæld mange andre fordele.
    Men udover dem er der to billigere alternativer i form af Suzuki GSX-S750 og Aprilia Shiver til omkring 100k. Der er også MT09-SP med opgraderede komponenter som vi vist ikke helt kender prisen på endnu, og hvis man går noget højere op i pris er der den nye KTM Duke790 og selvfølgelig Street Triple R & RS.
    Det er selvfølgelig lige meget hvis det BARE er Z900 du skal have, hvilket jeg godt kender smiley Men der er i hvert fald mange gode muligheder i det segment, også Ducati monster og BMW F800R.

Kommentér på:
Den nye Kawasaki Z900?

Annonce