842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvorfor - hvorhenne og hvad... Hvorfor - hvorhenne og hvad...

Hello Alle mc´ister og forhåbenlig geni´er ;O)

- Min zx10 fra 91´ gik død på motorvejen sidste efterår - den slog fuldstændig fra rent strøm mæssigt. men den kunne løbes igang men ingen power på batteri - Jeg kørte den i stald og har her i foråret set på det gamle batteri og det var vist faldt sammen.

Så jeg købte et nyt Gel-batteri og satte det på igår og hun sprang igang... jeg kørte derefter på arbejde og 10 timer senere da jeg skulle køre hjem igen i nat - var der umiddelbart heller ikke noget med da jeg nåede indkørslen gik den ud og da jeg ville starte den igen var der så lidt strøm at starteren kun klikkede og efter et par sekunder kunne den slet ikke sige nogen... jeg satte en måler på batteriet her til morgen og den lyste rødt i ZU STAND DER BATTERIE og SEHR WENIG GELADEN.... selvfølgelig fortæller den at batteri er afladet ( groft oversat ) - Så min zx10 lader ikke strøm -

Problem Jeg er en idiot til at se det logiske i det med strøm og min haynes bog er udlånt...

Hvad skal jeg gøre og hvor skal jeg kigge - alternativ er den skal på værksted - men jeg har en komplet reservedelscykel med alle stumper intakt - så ville gerne selv rette fejlen og spare lidt penge - så de kan blive brugt på træf istedet.

Håber du har en ide´ - for så smid din mening..

På forhånd TAK og GO´ forår og sommer til alle -pas på jer selv derude - der er ikke andre der gør det ;O)¨

Martin P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor - hvorhenne og hvad...
Kommentér på:
Hvorfor - hvorhenne og hvad...

Annonce