{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

ØV..Knastkædestrammer {{forumTopicSubject}}

Min Suzuki GSXR 600 srad fra 97, har stået på værksted i 2 uger nu, entlig pga. et stort service og 2 nye dæk, kædekit osv.. Så opdager min dygtige og opmærksomme mekaniker at knastkædestrammeren ikke strammer kæden som den skal, hvilket har med ført at min kæde er bleve slidt ret hurtigt. Det viser sig at der er 14 dages leveringstid på en ny?.

Er der nogen her inde der har kendskab til hvor jeg kan skaffe en ny knastkædestrammer hurtigere.. Vil jo meget gerne ud og trille lidt :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV..Knastkædestrammer
  • #1   23. mar 2007 er det ikke kæden du vil skaffe?

jeg ville ikke gøre det idet den du evt selv ville kunne få leveret måske være forkert i værste tilfælde, og så er du jo lige vidt

lad da din mekker bestilloe delene, bare min 5øre smiley

• #2   23. mar 2007 Det var nu mere hvis der nu lige var en der havde kendskab til hvor sådan en kunne skaffes så ville det jo være lækkert,og så kunne min mekker tjekke reservedelsnummeret. Jo kæden skal også skiftes men det er ikke et problem at skaffe, Kun knastkædestrammeren..

• #3   23. mar 2007 prøv en hugger morten..

• #4   23. mar 2007 Hej Morten

Jeg kan ikke umiddelbart sige dig hvor du får en ny knastkædestrammer fra hurtigt, hvis ikke Suzuki importøren har den hjemme(jeg fik selv min dagen efter, derfra, med det er længe siden nu.)
    Til gengæld skal du huske at sørge for at det bliver den nye opdaterede model knastkædestrammer du får(den gamle model er der fejl på), og jeg ved at hvis du bare bestiller en ny, standard fra Reinhardt(importøren) så får du <b>ikke</b> den opdaterede model, men den gamle. Så bed din mekker om at tale med service chefen Kim, hos Reinhardt hvis han er i tvivl, for kim ved præcis hvad der skal bruges. Der skal i øvrigt skiftes de "skinner" som knastkæden løber i, i samme moment, men alt det ved Kim fra Reinhardt..

Held og lykke med det smiley

PS: Med lidt held er det den gamle knastkædestrammer de ikke har på lager, og så kan du måske få den rigtige hurtigere smiley

PPS: Et helt tredje alternativ er at bestille en APE manuel knastkæde strammer fra USA, dem er de helt pjattet med der ovre, men du får den næppe meget hurtigere end 14 dage alligevel.

Kommentér på:
ØV..Knastkædestrammer

Annonce