1.340 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Bygge tank, nogen som kender nogen der kan? Bygge tank, nogen som kender nogen der kan?

Hej

Jeg skal have bygget mig en tank til et projekt, jeg har 2 tanke hvor den nye tank skal ligne toppen af den ene og bunden af den anden.

" svejs dem sammen som du har" tænker du sikkert, det går ikke da den ene er lånt og i plastik og den anden er i stål er ret sjælden.

Jeg kan nok godt selv men kommer til at bruge urimeligt lang tid på det, så jeg prøver lige at se om ikke der skulle være en her der kunne hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bygge tank, nogen som kender nogen der kan?
  • #1   15. okt 2017 Er det en formet tank, eller en kantet?

• #2   15. okt 2017 Start med at smid billeder op ad det.... samt hvor i landet

• #3   15. okt 2017 Jeg tænker også at billeder skal til..

• #4   15. okt 2017 Så er der billede

Øverst YZ tank
    Nederst TDR tank
    Til venstre, kølerskjold som skal passe på ny tank
    Til højre, mit eget igangværende forsøg

Tank skal passe på TDR ramme og have YZ top så det passer til sædet som har fået sin plads på rammen, så planen er at lave en bund og en top, derefter sætte begge dele på rammen og bagefter forene dem med mindre blikstykker som alligevel ikke kan ses, long shot ??? smiley

Odense V

profilbillede
  • #5   15. okt 2017 Hvis det ikke er en haster, så skulle det ikke være det store problem for mig - lige for tiden har jeg bare lidt rigeligt at se til efter et sprunget vandrør og en bil, der skal synes smiley

Jeg bor i Harndrup og går i skole i Odense, så jeg må jo nærmest komme forbi projektet på daglig basis. Hvis det har interesse, skal jeg gerne kigge ind forbi og give det en vurdering og/eller komme med lidt tips og tricks, hvis du selv vil give det et forsøg smiley

• #6   20. okt 2017 Har du søgt på andre tanke , xt-modellerne eller andet Yamaha der ligner tdr rammen , ville nok bare finde en alm.motocross tank /enduro og ændre de par ophæng på stellet som tanken hænger i/på

Kommentér på:
Bygge tank, nogen som kender nogen der kan?

Annonce