755 visninger
|
Oprettet:
kloge folk??? kawa zxr 750 {{forumTopicSubject}}
jeg har følgene problem.
jeg har haft min bagsvinger af for at skifte kædekit.. og har nu samlet den igen... men når man står lige bag motorcyklen og flugter ned, ligner det at bagdækket sidder for langt til venstre... det ses mest på nr.pladen... jeg har chekket de 2 bøsninger.. de er lige store på akslen der holder bagsvingeren... er der nogen der kan hjælpe mig
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 331
Opretning.. er der ikke nogle stille-skruer på bagsvingeren.. er ikke lige bekendt med zxr´en..
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 222
Du skal nok ha svingeren justeret/centreret op igen til stellet.
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 327
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 96
Nå men anyways, på min ZXR 750 kan bagsvingeren justeres over siden der hvor den er monteret på selv stellet. Min kører dog med et lidt andet system end din, da min er lidt ældre, så tror ikke din kan justeres over siden, så det kan næsten kun være en afstands bøsning på baghjuls akslen der mangler, eller er sat i den forkerte side!
okt 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 77
sep 2006
Jeg er ret sikker på din ikke kan justeres over siden lige som man kan med min, din skal vist bare spændes fast igen, så kan næsten kun tro du har sat en afstands bøsning på den forkerte side af baghjulet.
okt 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 77
ved nok
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 660
Hvis du kigge ind bagfra, bliver din kæde så tvunget til en af siderne eller går den lige frem mod det foreste tandhjul?
sep 2006
Så måske snyder det bare når du ser på det, hvis du synes det ser ud som om baghjulet sidder meget skævt.
Hvis du har mulighed for at løfte bagenden af cyklen op på en stander kan du jo prøve at snurre baghjulet rundt, hvis baghjulet sidder meget skævt vil du kunne høre at kæden "gnaver" på tandhjulet.
Du kan jo evt også kigge om det bagerste tandhjul står på linie med det forreste tandhjul, det skulle det jo helst gøre...
kloge folk??? kawa zxr 750