{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

kloge folk??? kawa zxr 750 {{forumTopicSubject}}

jeg har følgene problem.
jeg har haft min bagsvinger af for at skifte kædekit.. og har nu samlet den igen... men når man står lige bag motorcyklen og flugter ned, ligner det at bagdækket sidder for langt til venstre... det ses mest på nr.pladen... jeg har chekket de 2 bøsninger.. de er lige store på akslen der holder bagsvingeren... er der nogen der kan hjælpe mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kloge folk??? kawa zxr 750
  • #1   20. mar 2007 ???? Bagsvinger af .. for at skifte kæde....?? øhhh hvorfor..

Opretning.. er der ikke nogle stille-skruer på bagsvingeren.. er ikke lige bekendt med zxr´en..

• #2   20. mar 2007 Undskyld, men hvorfor fan*en har du taget svingeren af for at skifte kædekit???

Du skal nok ha svingeren justeret/centreret op igen til stellet.

• #3   20. mar 2007 har du afstandsstykker i begge sider af baghjulet.....

• #4   20. mar 2007 Hvis den har fået nyt kædekit på er det jo unødvendigt at tage bagsvinger af, der skal den gamle kæde bare dø (skæres over med vinkelsliber)

Nå men anyways, på min ZXR 750 kan bagsvingeren justeres over siden der hvor den er monteret på selv stellet. Min kører dog med et lidt andet system end din, da min er lidt ældre, så tror ikke din kan justeres over siden, så det kan næsten kun være en afstands bøsning på baghjuls akslen der mangler, eller er sat i den forkerte side!

• #5   20. mar 2007 ang..kædekit... er det for at få hele kæden på samlet... uden samleled... og så må man løsne begsvingeren ligesom.... det med at justere svingeren op til stellet ... er det ikke bare at spænde akslen der holder svingeren igen....

• #6   20. mar 2007 Ok, da jeg skiftede kædekit på min skulle jeg selv samle kæden, så der behøvede svingeren ikke komme af...

Jeg er ret sikker på din ikke kan justeres over siden lige som man kan med min, din skal vist bare spændes fast igen, så kan næsten kun tro du har sat en afstands bøsning på den forkerte side af baghjulet.

• #7   20. mar 2007 hey jimmi... baghjulet sidder rigtigt nok... det er dobbeltchekket... og oppe ved svinger akslen er de 2 bøsninger lige store.... skal sådan noget spores.. lisesom biler du
    ved nok

• #8   20. mar 2007 Hvordan går din kæde???

Hvis du kigge ind bagfra, bliver din kæde så tvunget til en af siderne eller går den lige frem mod det foreste tandhjul?

• #9   20. mar 2007 Nej det skal ikke spores ligesom biler, hvis du har monteret bøsninger korrekt på bagsvinger akslen og monteret de spacere korrekt på bagakslen burde der være "sporet" automatisk.

Så måske snyder det bare når du ser på det, hvis du synes det ser ud som om baghjulet sidder meget skævt.

Hvis du har mulighed for at løfte bagenden af cyklen op på en stander kan du jo prøve at snurre baghjulet rundt, hvis baghjulet sidder meget skævt vil du kunne høre at kæden "gnaver" på tandhjulet.

Du kan jo evt også kigge om det bagerste tandhjul står på linie med det forreste tandhjul, det skulle det jo helst gøre...

Kommentér på:
kloge folk??? kawa zxr 750

Annonce