917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sv 650 Slip-on udstødning Sv 650 Slip-on udstødning

Jeg er på udkig efter en slip-on til min SV650 K7. Det undre mig bare når jeg kigger på foreksempel eBay, at der er stor forskel på både udvalg og pris i forhold til om de passer på en 99-03 SV eller en 04-10 SV.

Hvad er forskellen mellem dem og kan man få en slip-on fra de gamle modeller til at passe på de nyere?

Kigger mest efter en MIVV Oval Carbon, men den fås vist kun i rustfri til de nyere modeller.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sv 650 Slip-on udstødning
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   15. sep 2017 Hvis du kender en smed der kan svejse lidt til dig, så passer alt på stort set alt.

• #2   15. sep 2017 Korrekt. Det var mest i forhold til om der er nogen teknisk forskel og hvad forskellen på mellemrøret er?

Hvis det bare er længere kan man vel skære lidt af det. Men syntes bare det virker underligt at prisforskellen i nogle tilfælde er helt op til 25%.

• Sajmon ™

#3   15. sep 2017 Der er ingen teknisk forskel - begge cykler har ca 72hk, så den ene kan sagtens smides på den anden.

• #4   15. sep 2017 Men hvad med rørdiameter og bug/knæk fra der hvor jeg skal skære den originale potte af? Er selve monteringen af udstødningen også den samme for de to modeller? Det er nok der det vigtigste spørgsmål ligger

• Sajmon ™

#5   15. sep 2017 Det er den jo ikke - så havde der kun været et varenummer til en SV'er.

Som sagt - kender du en smed, så køber du bare den potte du vil have og får ham til at fikse det.

• #6   16. sep 2017 Hvad har I af forslag til mulige alternativer? De må meget gerne kunne fås med DB-killer så de er godkendt til gaden.

Jeg har selv kigget på:
    Scorpion Serket Carbon
    Mivv GP Carbon
    Yoshimura RS-3
    M4 carbon, findes der dB-killer?
    Som I kan se vil jeg fortrække en kulfiber potte der ikke larmer alt for meget. Hvad har i af forslag?

• #7   16. sep 2017 jeg havde en sv650s fra 02 hvor jeg gjorde det omvendte og byggede en pot på fra en 05 model (mener jeg det var) den gik lige på. (var en Mivv, og lyder fantastisk på en sv)

omvendt lånte min kammerat min standart pot da han skulle til syn (han har en nyere sv) og der var heller ikke noget problem.

det sagt er der vist en lille forskel i længden på "mellem" røret men det afhænger jo af hvor man skære den originale udstødning smiley (håber det hjælper)

• #8   16. sep 2017 Det hjælper helt sikkert hvis du siger at de passer over ens. Var mest nervøs for vinklerne på de forskellige buk på røret samt rør diameteren. Jeg syntes det har været svært at finde noget om forskellen på udstødningssystemet på de to modeller

• #9   17. sep 2017 har du skåret standart udstødningen af?

• #10   17. sep 2017 Nej ikke endnu, skal have købt den nye udstødning først, men jeg har dog læst mig til at det skal gøres når jeg kommer så langt.

• #11   17. sep 2017 så burde det være lige til smiley køb den du vil have til billige penge smiley

Kommentér på:
Sv 650 Slip-on udstødning

Annonce