{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Skift af fireblade til monster {{forumTopicSubject}}

Hej Alle...
Går meget seriøst og overvejer, at skifte min fireblade ud med en ny Ducati monster. Enten en S2R(800ccm, 77hk)) eller en S2R 1000 (1000ccm, 100hk). Er nok mest selv til 1000. Syntes monsteren har et fedt design og vil gerne prøve, at eje en streetfighter. Håber på at v2 motoren og dens bundtræk vil kunne køre lige op med firebladens accelaration, fra bunden. Jeg har ikke brug for den vilde tophastighed. Og jeg ved, at en v2 køre anderledes. Hvad siger i, tror i at jeg vil kunne mærke den kraftige nedgang i heste osv...

Mvh Bjørn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af fireblade til monster
  • #1   20. mar 2007 Bjørn, i stedet for at bruge din tid herinde skulle du hellere svare på den sms jeg har sendt dig om hvorvidt du kan komme over og åbne garagen op i aften! smiley

Monster? Den var ny... hvorfor ikke en Tuono hvis du vil ha' V2? Der har du stadig masser af kræfter og den er niiiiice!

• #2   20. mar 2007 Hej Bjørn,

Du skal ihvertfald ikke vælge den bette ... Så kommer du til mangle kræfter.

Jeg gik selv fra en Blade magen til din (dog i rigtige Honda farver ha ha) til min nuværende Tuono ..... Og jeg har ikke fortrudt et sekundt trods begynder vanskeligheder med at Tuonoen havde et defekt top stykke.

Tuonoen har 117% mere "fun factor" ja man døjer med at få smilet af kæften når man stiller den fra sig.

Jeg har med Tuonoens 130 HK ikke savnet saft eller kraft en eneste gang ... men om jeg ville hvis den havde ret meget under ..... mmmmmm ja det tror jeg at jeg ville.

Kan se du er fra Aalborg lige som jeg ... Så skal du se eller mærke Tuono så skal du være velkommen.

Har selv prøve kørt en "monster" og den var sgu ikke lige mig .... Den havde det rigtige look men der manglede et eller andet ...

Jeg elsker min Tuono overalt på jorden *S*

• #3   20. mar 2007 Jan Tuonoen kan bare ikke lide dig! smiley

• #4   20. mar 2007 shhh Sebastian ..... Det var fordi den blev sat til salg på et tidspunkt ...... nu er den ABSOLUT ikke længere til salg .... OK alt er jo til salg hvis prisen er rigtig ...

• #5   20. mar 2007 smiley

• #6   20. mar 2007 Hej Bjørn
    Jeg er også skiftet fra Fireblade til V2.
    Jeg var også kanon glad for min Fireblade, men mere glad for mit kørekort. derfor skiftede jeg til en SV 1000 N

Det er helt anderledes at køre v2, men egentlig ok.
    Den er da godt nok noget bovlam i forhold til en Blade, men er sjov på en anden måde, og kørekort er ikke altid i fare, det piller topfarten ned, men i svingene er det stadig sjovt. Men for satan en larm en V2 laver, savner lyden fra den række 4. Nå det er nok en vane sag (V2 religionen)

• #7   21. mar 2007 Har selv konverteret til V2ere og jer er ikke i tvivl..jeg er færdig med 4 på række.. herligheds værdien er meget større...:-) Har i øjeblikket en triple og den ligger lige imellem de to andre.

• #8   21. mar 2007 Du har ret Carsten. 900 M er lidt utaknemlig i byen den hugger en del ved lave omdr.( var dog en karbu. model jeg havde) der er 600M noget mere anvendelig men den mangler lidt på toppen. Så triplen er en super mc til lidt af hvert. Dog skal det nævnes at monstren vikelig kan æde sving..

Kommentér på:
Skift af fireblade til monster

Annonce