1.166 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ducati 916/996 eller aprilla RSV 1000 R Ducati 916/996 eller aprilla RSV 1000 R

Nu er tiden kommer til at jeg igen vil til at have MC ..har før haft 750/1100 i 4 cylendre men gik så over til v2 (Ducati 916) det er nok den cykel jeg har været mest glad for og der for vil jeg have noget lig igen men ved ikke om det skal være Ducati dem kender jeg...nogen der har afaring med aprilla rsv1000 R år ca 2004 + har også kikket på Ducati 916 eller 996 men er lidt i tvil om hvad man skal gå efter prisen jeg vel op i max 80.000 kr gerne mindre..jeg kommer ikke til at kører så meget men vil gerne have den frihed at kunne og det SVKA VÆRE V2. Kom med jeres mening.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati 916/996 eller aprilla RSV 1000 R
  • #1   21. jul 2017 Svaret er vel som ofte før:
    Ud og prøv og så vælg den du selv synes om.

• #2   21. jul 2017 Jo jo....men var der nu nogen der hade afaring med 996 eller aprilla og kunne sige at den hade de ikke gode afaring med så ville jeg nok lytte til det....en sælger af sin egen MC mener jo altid det er den beste at købe og alt andet ville være dumt ??

• #5   22. jul 2017 Tak for det Ivan det vil jeg prøve ??
    Søren. Ja jeg er også mest til Ducati er lidt i tvil om det så skal være 916 som jeg har haft eller man skal få en 996 ??? Men syntes også at aprilla er fin....??

• #6   22. jul 2017 Du får mere power og nyere cykel i Apriliaen, den er billigere og kan alt det som Ducatien kan, undtaget den trælse raslen...

• #7   22. jul 2017 Aprilia smiley

• #9   22. jul 2017 Var ude og prøve en aprilla i dag og skal siges det er en fin cykel men men.... jeg må nok indrømme at jeg er til Ducati.nu er det bare sån at jeg også er kommet til at se lidt på 999 kender ikke så meget til den men kan se at den kan fås til en fornuftig pris men syntes ikke helt den er lige så lækker at se på som den gamle 916 jeg har haft...jeg lån prøver at kikke lidt efter 916 sps eller 996 sps det er nok drømmen men andet kan måske også gå det er ikke noget der skal være inden sommeren er over så skriv endelig vis i finder en sps.det er ikke så meget fart jeg søger den skal bare bruges til lidt søndags kørsel. ?? Mvh Henrik

• #11   22. jul 2017 #8 Når det går op af en krøllet bjergvej, har den ikke for meget. Nu findes der jo masser af cykler, der laver flere hestekræfter end en Rotax V60, men den trækker ret godt i bund og mellemområde, hvor det kan bruges.

• #12   22. jul 2017 #9 Godt at du har fundet ud af, hvad der giver dig den fedeste oplevelse.
    Hvis man nu kun skal kigge på den, findes der ikke mange mcèr, der er så flotte som 916. Hvis man kigger på økonomien, vil 916/966 sikkert også holde prisen bedre end Millen.

• #13   22. jul 2017 Glem SP og SPS, Henrik. De skal have for mange omdrejninger til at gå ordentligt. En standard 916 eller 996 er lige som de skal være, og koster mindre smiley
    Kig evt på den 748 med 854 kit der er til slag, så er du kørende for 50000 (mener jeg det var). Ellers nup en af de fine 916 eller 996 der er til salg..
    999 er en helt anden maskine, og i mine øjne ikke halvt så lækker eller flot. Men den er mere effektiv, hvis det er det du leder efter..
    Er du i nærheden en dag, er du velkommen til at få en lille tur på min 996 til at holde op mod Aprilia turen, så du kan se hvad er bedst.

Allan smiley

• #14   22. jul 2017 1000 tak for jeres svar......jeg er også mest til 916 da jeg har haft en før men er jo åben for at prøve noget andet som at gå lidt op som 996 men ved ikke om der er nogle fordele ved det.??

• #15   22. jul 2017 En smule bedre motor osv, men ikke den store forskel medmindre du har to stående og skifter mellem dem.
    De er lige smukke og lyder lige fantastisk smiley

• #16   23. jul 2017 Sp og Sps kan du osse godt glemme p.g.a de max 80K, 998 er nok toppen hvis du vil ha bike of the milennium designet, kombineret med 999,erens nyere(bedre) teknik, min 916,er har dog gået over 80tkm uden at ha været åbnet!

• #17   23. jul 2017 Ja prisen kan vi nok hæve lidt ?? Men er sq i tvil om det skal være en 996 eller man skal prøve en helt anden maskine som 999 ??? Glemmer aldrig lyden af den 916 jeg hade den savner jeg en del så derfor Ducati igen men er meget usikker på vilket model man skal vælge er motoren bedere skruget sammen på 999 kontra 996 ja der er mange ting men der er IKKE nogen Ducati der er så smuk som den gamle model. ??

• #20   24. jul 2017 Er blevet enig med mig selv om at det skal være en 916/996 tror jeg vil fortryde andet da det er dem der svæver i hovedet hele tiden ??Så er det bare at jeg er noget lun på sps modellen ved godt at det siges at den er noget svære at få til at gå ordenligt ved ikke lige hvad det er men måske nogen kan fortælle mig om problemet...vil bare godt have toppen af kransekagen nu når der skal investeres i denne model og det er en jeg ønsker at beholde jeg kommer kun til at køre måske små 1000/1500 km om året så ikke så meget...så hører/ser i en der er til salg eller kender/har i en der kommer til salg må i godt sige til og det er ikke noget der skal være lige her og nu..vi skal jo have den rigtige ??????

Kommentér på:
Ducati 916/996 eller aprilla RSV 1000 R

Annonce