{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Forskellige dæk {{forumTopicSubject}}

Jeg har pt Battlax s20 evo både for og bag. Nu er bagdækket dog efterhånden mere slidt end fordækket.
Jeg overvejer at skifte til battlax t30 evo, men kan jeg godt nøjes med at skifte bagdæk, så de altså ikke er ens, eller vil det påvirke køreegenskaberne? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellige dæk
  • #1   2. jul 2017 Kein problem.
    Det er den samme dæktype.
    Du kunne også have valgt et metzler, Dunlop eller Pirelli dæk uden problemer. Bare det er samme type.

• #2   2. jul 2017 Det ene er jo Sport og det andet Sport/Touring. Er de så stadig samme type? smiley

• #3   2. jul 2017 Jeps I know, men stadig ingen problemer.
    Hvis det var et vintage dæk, offroad etc ville det være et problem..
    Der er ingen problemer i at blande sport og sport/touring.

• #4   2. jul 2017 Ok, var bare nervøs for at der evt kunne være noget med dækkets profil eller lignende. smiley

• #5   2. jul 2017 Nååååh, nææh.
    Om ikke andet kommer T30 i flere forskellige profiler (lige som S20) så mon ikke der kan findes den samme smiley

• #6   2. jul 2017 Jeg fik skiftet mit bagdæk S20 bagdæk til et Metzler roadtech 01 lige inden jeg tog på tur til Norge. Jeg oplevede overhovedet ingen problemer i løbet af de 3000 km der blev kørt. Men nu skal fordækket også snart skiftes :). Det bliver også et roadtec. Vildt godt dæk til både sjov og våde veje. Men har kørt flere sæt t30 ned, og det er også et rigtigt godt allround dæk!

Kommentér på:
Forskellige dæk

Annonce