819 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Forskellige lyd varm/kold fra udstødning Forskellige lyd varm/kold fra udstødning
Godaften.
Jeg har en suzuki GSXR 750 fra 2008. Har fjernet katten så der sidder rent rør om til en Yoshimura slipon. Der er monteret en boosterplug der feder blandingen op, og har lavet et "cat delete mod", altså fjernet pin 30 på ECU stikket for at slå udstødningsventilen fra.
Det kan godt være det bare er mig, men synes generelt den lyder lidt "fesen" sommetider når den er kold. Når den så er varm så lyder den som den skal. Andre gange synes jeg også den lyder fint når den er kold. Kunne man forestille mit spjæld stadig arbejder selvom pin 30 er afmonteret?
PÅ forhånd tak
0 synes godt om
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
Men det spjæld er en kilde til evig forundring og ballade!
Hvad synes du iøvrigt om Boosterpluggen, oplevede du nogle problemer/irritationer før du satte den på, som den løste/fjernede!
Havde selv boosterplug på min Vn900, det fungerede super godt! Men jeg er lidt i tvivl om jeg vil montere en på min Gixxer, da jeg allerede har en PC5 liggende - Dog koster indkøring af PC5`eren, 2,5X så meget som en boosterplug!
Jeg oplever nemlig et min tøver lidt ved acceleration i 4 - 6 gear, fra 3500 - ca. 6000 rpms, grundet for mager blanding - Og det kan boosterpluggen potentielt løse.
feb 2017
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
Forskellige lyd varm/kold fra udstødning