1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

BLINKLYS + auto "stop" BLINKLYS + auto "stop"

Min Kawasaki Mean Streak har denne "fede" feature - og den er jeg ret glad for (selv om jeg nu stort set altid husker at trykke på "knappen").

MEN har lige været i Harzen med 3 andre - og en af de andre - han glemmer det ca. hver 2. gang.

Vi kom så til at snakke om - hvorvidt det er muligt at "eftermontere" den slags. Det siger google og ebay så at det ER - men synes sgu priserne er noget høje.

DERFOR: Er der nogen der selv har hekset noget fornuftigt - brugbart - osv. sammen - eller ved hvor man køber den salgs.

Evt. en der kan/vil lave/sælge et kit. MC'en er en Suzuki - hmm -XX model (pt.)

Erfaringer med eftermonteringer og brug at disse kit er velkomne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BLINKLYS + auto "stop"
  • #2   29. maj 2017 https://kisantech.com/mag/signalminder.html

• #3   30. maj 2017 Har nu lavet lidt research - og fundet ud af at på japsere og HD'er er blinklys kontakter ikke lavet ens. (noget med om de selv "hopper" tilbage i position "nul" - kan ikke lige oversætte det "korrekt").

Anyway - der er kit's til begge udgaver. Nu er mit spørgmål så - de kits er jo ret dyre. KUNNE man bruge et orig. kit fra en japser MED denne feature - finde diagram på den model delen kommer fra - og sammenholde DET med diagram fra MC det skal på. Går ud fra at det i bunde og grund er samme ledninger det er hægtet på.

Priser på kits ligger på omkring 1.000 kr. - og orig brugt del kan jo få's på ebay til 1/4. (aner ikke om gutten vil hælde til det ene eller andet). "Mit gnier gen får mig bare altid til t lede efter alternativer ;-)"

Kommentér på:
BLINKLYS + auto "stop"

Annonce