BLINKLYS + auto "stop" BLINKLYS + auto "stop"
Min Kawasaki Mean Streak har denne "fede" feature - og den er jeg ret glad for (selv om jeg nu stort set altid husker at trykke på "knappen").
MEN har lige været i Harzen med 3 andre - og en af de andre - han glemmer det ca. hver 2. gang.
Vi kom så til at snakke om - hvorvidt det er muligt at "eftermontere" den slags. Det siger google og ebay så at det ER - men synes sgu priserne er noget høje.
DERFOR: Er der nogen der selv har hekset noget fornuftigt - brugbart - osv. sammen - eller ved hvor man køber den salgs.
Evt. en der kan/vil lave/sælge et kit. MC'en er en Suzuki - hmm -XX model (pt.)
Erfaringer med eftermonteringer og brug at disse kit er velkomne
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.555
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 219
Anyway - der er kit's til begge udgaver. Nu er mit spørgmål så - de kits er jo ret dyre. KUNNE man bruge et orig. kit fra en japser MED denne feature - finde diagram på den model delen kommer fra - og sammenholde DET med diagram fra MC det skal på. Går ud fra at det i bunde og grund er samme ledninger det er hægtet på.
Priser på kits ligger på omkring 1.000 kr. - og orig brugt del kan jo få's på ebay til 1/4. (aner ikke om gutten vil hælde til det ene eller andet). "Mit gnier gen får mig bare altid til t lede efter alternativer ;-)"
BLINKLYS + auto "stop"