{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

ZZR1200 Motor/karburator sprg {{forumTopicSubject}}

Hej Forum.

Nu har jeg modtaget mine nye karburatorer til min ZZR1200 motor og ser til min rædsel, at der sidder et stik op til en rustfri dims der sidder i forbindelse med hver karburator. De nuværende karburatorer, ZX10 fra 89 har ikke nogen sådanne stik, ja faktisk slet ikke noget elektronik. Jeg aner ikke hvad disse stik er til, eller om mine nye fine 42mm karburatorer overhovedet vil virke nu, eller om jeg skal ud og investere i noget elektronik til disse karburatorer. Hvis dette er tilfældet, hvad er det så for noget elektronik? Alle input vil blive modtaget med kyshånd. pft!

Et billede af karburatorerne kan evt. sendes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZZR1200 Motor/karburator sprg
  • #1   6. mar 2007 jeg ved ikke overhovedet ikke men kunne det mon evt være elektroniske chokere

• #2   6. mar 2007 Det var da en mulighed... kunne man så næsten håbe på, især hvis man stadig kan sætte et manuelt choker kabel på... skal lige checkes!

• #3   6. mar 2007 arghhh det lyder som en ekstra udgift!? Kan det overhoved integreres i mit nuværende elnet på en 89 ZX10 fra 89? suk suk suk... Kunne sagtens ligne nogle potentiometre, spørgsmålet er hvor vigtigt det er? Kan karburatoren køre ordentligt uden at disse er sat til? Motoren har jo kørt fornuftigt med den gamle ZX10 karburator.....

• #4   6. mar 2007 må gå ud fra at det er en spjældvinkel sensor og den har på din cykel ikke den fjerneste betydning, det er udelukkende en sensor der fortæller motorens tændingssystem(og måske forurenings foranstaltninger) hvilken vinkel spjældet står i.....de har ikke nogen betydning for selve karburatorernes virkning

• #5   7. mar 2007 Kim og Kwak!! Tusinde tak for jeres svar! Jeg er meget mere rolig og fortrøstningsfuld nu! Jeg håber at cyklen er samlet ultimo marts så skal der tages billeder og forhåbentlig bliver den optaget. Skal nok poste noget her når jeg har prøvet at fyre op for dyret! Tak igen!

• #6   7. mar 2007 Kwak Jeg tror at ledningsnet inkl. tændspoler m.m. er originalt ZX10, så har ikke noget elektronik fra ZZR1200. Har du (eller andre) nogle links til hvor man kunne skaffe sig et eldiagram for ZZR1200?

• #7   8. mar 2007 hej søborg
    bare på med dem
    ledningen er til styring af tændningen på en 1200.
    afmonter dem eller lad dem sidde, bare sørge for at de ikke bliver ødelagt .det kunne jo være du falder over den rigtig styre box en dag. (flere hk)
    mvh flemming
    uden tryk intet ryk

• #8   10. mar 2007 Hej Flemming. Tak for input! Hvor mange ekstra heste tror du der er at hente og hvor mon man kan få fat i sådan en KTric enhed henne og gad vide hvad den så koster!? Har forgæves forsøgt at skrive til ham jeg har købt carburatoren af, så der er der nok ikke noget at hente....

Kommentér på:
ZZR1200 Motor/karburator sprg

Annonce