586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

YH
YH
Følgere: 13 Emner: 2 Svar: 5

Suzuki GSXR 250 driftstemperatur? Suzuki GSXR 250 driftstemperatur?

Hej.

Jeg har en 250'er GSXR. Kom til at undre mig over driftstemperaturen på den. Under kørsel, der sniger nålen sig lige en halv cm op. Men så snart den står i tomgang, kommer den ret hurtigt op på midten, og daler igen så snart man kører.

Tænker da at den altid skal holde sig på midten +\-? Eller tager jeg måske fejl?

Hvis den skal det, er det jo nok termostaten der hænger? I så fald inden jeg splitter alt fra hinanden, hvor sidder den så ca.? smiley

God dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GSXR 250 driftstemperatur?
  • #1   9. maj 2017 for enden af den øverste køleslange

• #2   9. maj 2017 Så længe den ikke når op i det røde eller er for kold tror jeg ikke der er noget galt smiley

• YH
    YH Tilmeldt:
    jul 2012

#3   9. maj 2017 Tak Klaus P.
    Du skulle vel ikke have en ide hvor en anden kan købes?

• YH
    YH Tilmeldt:
    jul 2012

#4   9. maj 2017 Rasmus H, det er netop det jeg er bekymret for, at den er for kold når nålen knap flytter sig fra bunden under kørsel. Den bliver dog aldrig varmere end midten når den bare står i tomgang, så det er da rart. smiley

• #5   9. maj 2017 Så misforstod jeg dig. Min kammerat havde samme problem med hans gsxr 400, han satte tape for ca. halvdelen af køleren og nu bliver den "ordentlig varm" under kørsel.
    Starter blæseren når den har stået i tomgang i noget tid? smiley

• #6   9. maj 2017 ikke suzuki, men min honda cb 500 gjorde det samme, var lige i kanten af varm når man kørte, og kom op på midten når man holdte i tomgang.. inden du gør noget, så udnersøg lige om det ikke bare er sådan de er sat til fra fabriken, i tilfældet med min honda, var det bare sådan den viste normal drifstemperatur smiley

• #7   9. maj 2017 kan du komme til at måle kølevand temp ...måske det er din måler der er defekt

• #8   9. maj 2017 Det er en ret normal opførsel! Specielt når det er lidt koldt udenfor, så bliver der kølet ret effektivt så snart du er i bevægelse.

• #9   9. maj 2017 Det er fordi de er bygget til varmere klima end vores. Det er et typisk problem på de lidt ældre japanere, men der sker ikke det store ved det.

profilbillede
  • #10   9. maj 2017 Så har du lidt at måle på hvis du er nervøs smiley Blæseren skal faktisk først starte over 100 grader. Mener det er 105

profilbillede
  • #11   9. maj 2017 Det er ganske normalt det du oplever smiley

• YH
    YH Tilmeldt:
    jul 2012

#12   9. maj 2017 Tak skal i have for et svar. Jamen så må det jo være normalt. smiley Blæseren starter lige så snart den når en smule over midten.
    Bare for at være helt sikker, så får jeg tjekket temperaturen på vandet her inden for den nærmeste fremtid. (Y)

Kommentér på:
Suzuki GSXR 250 driftstemperatur?

Annonce