532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Casper A
Casper A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

Blink til SV650s 04 Blink til SV650s 04

Hej Folkens
Det er første gang jeg er her inde, da jeg er første gangs købe af en lille lækker sv650s fra 04. Jeg er rendt i det problem at højre front blinker ikke blinker mere. Skal jeg skifte hele blinket eller kan jeg skifte "pæreren"? Jeg har vedhæftet billeder af mine blink, men ved ikke hvad de hedder.

Hvis jeg skal skifte vil jeg foretrække nogle der matcher så godt som dem jeg har på bagen? Da jeg tænker de meget gerne må matche, selvom det ikke er tilfældet nu. Det er heller ikke en skandale hvis de ikke matcher lige præcis.

Hvis der skal ny til regner jeg med 2-300 kr. pr styk.

Håber jeg kan få noget hjælp og blive væsentlig klogere på dette område, da det er en drenge drøm der går i opfyldelse med MC og lidt skru her og der.

// Casper Andersen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blink til SV650s 04
  • Casper A
    Casper A Tilmeldt:
    aug 2016

#2   29. mar 2017 Tak for meget hurtigt svar, der er ikke nogen måde bare at skifte "pæreren" det er simpelthen helt nye blink?

• Casper A
    Casper A Tilmeldt:
    aug 2016

#4   30. mar 2017 Super tak, skulle bare være sikker på at der ikke var nogen anden mulighed end at købe nye. At de er billige og ligner dem jeg har bag på er jo kun lækkert. Tak for hurtige og gode svar.

Kommentér på:
Blink til SV650s 04

Annonce