1.410 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Stephan H
Stephan H
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 4

Rsv Mille vil ikke starte efter den har været druknet Rsv Mille vil ikke starte efter den har været druknet

Hej MC'ister. Jeg har netop købt en RSV Mille '02 som jeg har været ude at køre på 2 gange. Er virkelig glad for den, men desværre kan jeg nu ikke få den startet. Den har power commander monterer til info... det startede i går, da jeg fik den startede, men slog 'choker' fra for hurtigt og så gik den ud. Efterfølgende ville den ikke starte og jeg fik druknet motoren pga. for mange fejlforsøg forårsaget af et lavt batteri..

Jeg finder så ud af i dag, at der ligger benzin i olien pga oversvømmelsen og får så skiftet olie og oliefilter... natten over har jeg opladet batteriet (som i øvrigt er 1 måned gammelt) og jeg brugte booster til at starte den, efter jeg havde skiftet olie og filter...

Det lyder som om at motorens starteren går ud af indgreb og ikke vil sætte stemplerne i gang... tænker det måske kan være tændrørene er blevet alt for våde, men burde stemplerne så ikke stadig kører og ikke slå fra med det samme?

Den har fået de nødvendige modifikationer, så ledningsnettet er i orden, starter-relæet og batteriet også i orden umiddelbart.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rsv Mille vil ikke starte efter den har været druknet
Kommentér på:
Rsv Mille vil ikke starte efter den har været druknet

Annonce