{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Led/smd {{forumTopicSubject}}

Aften alle nogen der har erfaringer med led/smd på en mc? Fået fingre i H4 med 120 smd som planen var at bruge i forlygten og ja ved godt det ikke er lovligt så spar mig for kommentarerne om det... men kan kun få enten kørelys eller langt lys til at virke?? vil også smide diode blink og baglygte på med dioder men ved man skal bruge modstande eller noget i den stil for at få det til at funke?? drejer sig om en fin Suzuki gsx 250 fra 1984??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led/smd
  • #1   27. mar 2017 det kan være at pæren er designet til at du med enten kørelys eller langtlys, altså ikke begge dele på samme tid. Men det skal du vel sådan set heller ikke bruge. Udover til overhalingsblink.

Hvis du køber nogle samlede lamper til bagpå, så er der sikkert modstande i. Alternative kan du sætte led pærer i som du kan købe i den blå kirke:
    http://www.biltema.dk/da/Sog/?query=diode

• #2   27. mar 2017 Det mærkelige er at hvis jeg tager ledningen af til lang lys så virker kørelyset men sætter jeg den så på så forsvinder det og langt lys virker:( og lygter plus pærer vil jeg da lige kigge lidt på:) vil helst ha andre på da designet er lidt klodset på den nu:)

• #3   27. mar 2017 Det kan være pæren kun kan og skal lyse en ting af gangen og ikke begge to smiley

• #4   27. mar 2017 Det gør en almindelig H4 også men det mærkelige er at sidder begge ledninger på plus stel så 3 ialt er det kun langt lys der virker og kun når det slåes til selve kørelys funktionen er der kun når den tredje ledning som er til langt lys tages af pæren igen så tænker at enten en modstand eller ensretter måske kan gøre noget:)

• #5   27. mar 2017 Almindelige H4 glødepærer kan lyse med begge styrker på samme tid, det bruges i overhalingsblink/lys.

Men hvordan lyser den led H4 hhv lang og kort lys? lyser alle dioder hele tiden og så stærkere ved lang lys?

• #6   12. apr 2017 Kun nogen af dem lyser ved kørelys og andre ved langt lys kan prøve og ligge en film op på et tidspunkt

• #7   25. sep 2017 Nogen der har en løsning? Har fået fingre i samme pærer og min V-Strom gør nøjagtigt det samme! Kun det lange lys virker. Nærlys er dødt..

Kommentér på:
Led/smd

Annonce