{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

K&N filter uden omdysning?? {{forumTopicSubject}}

Jeg ville umildbart mene at ved ændring af luft skal man også ændre benzintilførsel. Men her er Mini-motor Kolding uenig med mig.. Hvem har ret??

kopi fra e-mail:
-----------------------------------------
Hej

Filtret koster 781 incl moms.

Da det er et indsatsfilter kræver det normalt ikke omdysning?.
..
Mvh
Minimotor

Hej,

Det lyder godt, har i det på lager hvis det er?
Dvs. jeg bare kan sætte det i, uden at ændre på benzin tilførsel?

Mvh.
Kent

Hej

Filtret er ikke på lager. Kan normalt leveres på et par dage.
Omdysning normalt ikke nødvendig..

Mvh
MiniMotor
-----------------------------------------

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  K&N filter uden omdysning??
  • #1   28. feb 2007 Nødvendighed kan jo altid gradbøjes........ Det er jo individuelt fra maskine til maskine om den kommer til gå korrekte med et andet filter ... Så nødvendigheden hænger jo sammen med dine forventninger

• #2   28. feb 2007 Jeg efterspurgte faktisk først filteret hos DOT-E de gav mig denne besked:
    -------------------------------------------
    Hej Kent
    Det er ca. 5-8 år siden der blev lavet et K&N filter til din MC så vi har helt sikkert ikke noget filter på lager, som nævt tidligere kan du købe et Pipercross Element som passer til din ZXR.

Med Venlig Hilsen / Best Regards
    DOT Engineering
    -------------------------------------------

• #3   28. feb 2007 Kender én der satte et KN-filter på hans R6' er, den gik også ok til at starte med, men på et tidspunkt begyndte den at gå mærkeligt, så skiftede han tilbage til det originale filter og problemet blev løst...
    Jeg har også overvejet KN til min, men så skal den vist dyses om, da der i forvejen er sportspotte på den, ellers tror jeg ikke at den kommer til at gå godt...

• #4   28. feb 2007 Jeg forventer det K&N skriver på siden: "flere hk under hjelmen & bedre lyd"

• #6   28. feb 2007 Det ville da være super hvis det er nok..
    Så spare jeg da de penge..
    Vi er stadig eninge om den får mere luft og mere power?

• #7   28. feb 2007 hmm bliver der bedre lyd under hjelmen ?

smiley

• #9   28. feb 2007 Nu har jeg komplet Akrapovic udstødning på og tør ikke lige sige om tidligere ejer har haft dyset den om ved skiftet..
    Men den får vel også bedre lyd??

• #11   28. feb 2007 Jeg gik måske lidt for langt: Fjernede luftfilterkassen og smed to K&N-kopier på karburatorerne. Den fik super fed lyd, men ikke mere power. Åh ja, og så var denne ved at brænde motoren af, fordi blandingen blev for mager.

• #12   28. feb 2007 Hej Jeg havde samme spørsgsmåk til Dot-E så jeg spurgte og de svarede:

"Normalt vil du på din mc model kunne montere et K&N element, uden at omdyse.
    Men hvis din mc allerede kører mager pga. f.eks. en meget "åben" udstødning, kan det være nødvendigt.
    Dette chekkes let på en god testbænk og samtidigt vil du kunne se om din mc, er på "toppen".

Hvis din mc kører uroligt nu eller efter filtermontering, bør du få den testet. Ellers er det bare "deruda`,,,"

/Søren

• #13   28. feb 2007 Hmm lyder som om jeg bare skulle beholde standard filter.. Hvis der kan være så meget bøvl..

Kommentér på:
K&N filter uden omdysning??

Annonce