Gas throttle assistent {{forumTopicSubject}}
En gas throttle assistent, i mangel af et bedre dansk ord, er "bare" et stykke plastik der krænges/klemmes ind over gas håndtaget for at aflaste hånd og håndled under kørsel. Montering klares uden værktøj på få sekunder.
Jeg købte fornylig en, har kørt ca 150 km med den, og må sige: den gør sq sit arbejde som den skal.
Årsagen til at jeg investerede i denne gizmo, var at jeg efter ca 45 minutters kørsel begyndte at få ondt i håndled og underarm. Først en irretation, dernæst en prikkende/småsovende fornemmelse, og tilsidst direkte ondt.
Jeg har sikkert en dårlig vane med at sidde og knuge gashåndtaget for hårdt, og jeg har tidligere døjet med sene-skede-hinde betændelse, og når det begyndte at gøre ondt, var det nøjagtig der hvor jeg havde døjet med det tidligere og på samme måde.
Efter jeg har monteret denne, oplever jeg ingen af de gener jeg har oplevet tidligere.
Bare lige et lille tip, hvis andre skulle være i samme situation. Jeg gav 49 kr i en almindelig MC butik.
sep 2013
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 125
jul 2016
Følger: 3 Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 97
Nogle vil nok mene det set lidt "bedstefaragtig" ud med det på styret, og ja, det pynter sq da ikke, men hey, det virker, og det er det vigtigste for mig.
Jeg er 35 år, men jeg fik disse gener i begge håndled og underarme af et tidligere job med konstante gentagne bevægelser, og tænkte det det skal bare være løgn at jeg ikke kan nyde en af mine ynglings beskæftigelser pga det. Denne lille gizmo var nok til at løse problemet.
Jeg har endda set man kan købe den helt ned til en dollar på visse websites, men så kommer der jo lige fragt oveni.
sep 2013
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 125
Det er en smart dims som er brugbar i mange henseende!
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.027
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.592
mar 2015
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 231
Gas throttle assistent