716 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
lak af motor og rustfri på udst? lak af motor og rustfri på udst?
OK måske en underlig overskrift...
Men det drejer sig egentlig om to ting. Jeg skal have malet min motor,som jeg lige har glasblæst. Hvad lak skal der bruges og ikke spraydåse, da jeg ikke har stor tillid til holdbarheden og slidstyrken. Den skal være sort..
Det andet drejer om jeg kan udskifte mine udstødningskapper, som pt. er forkromet stålrør. Kan man med held skære det af også montere et rustfrit rør udover( har fundet et rør der har samme dimensioner som det orig.) Men har nogen erfaring hører jeg gerne fra jer:-)
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 128
Hvis motoren skal have en rigtigt flot blank sort, så skal du bruge noget det heder Motip Engin Paint (der er et billede af en bilmotor på dåsen). Det er godt nok spray, men det skal du ikke være bange for (med mindre du selv kender et bedre alternativ, der garanteret så også koster mesterslanten). Motip kan købes hos T. Hansen, og der har jeg selv lige købt igen til at male en motor jeg er ved at tune, så den bliver lige så fin som den der sider i nu... se evt. billeder på min side...
Håber du vil få et tilfredsstillende ressultat, og det gør du med garanti hvis du bruger den beskrevende Motip.
Mvh
Jens
mar 2004
Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 310
VH Poul
okt 2004
okt 2004
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
lak af motor og rustfri på udst?