GS500E slange ved karburator GS500E slange ved karburator
Hej mcg
Har monteret åbent filter, og der smuttede vidst lige én detalje for mig, nemli hvor denne slange skal Være monteret henne, altså den anden ende af hvad billedet viser.., kan nemli ikke finde nogen steder den skal kunne sidde, Heller ikke i den gamle luftfilter kasse som kun har mulighed for at sætte slangen fra krumtaps udluftningen ind i., ser lidt ud som om at den har Været sat ud over et rør får, da den er lidt små udvidet i enden, men ser ikke ud til den har Været glemt fast omkring noget med en spænde ting noget., ingen mærker at se..
Som jeg ser det får karburatorene brændstof forneden, hvor også overløbs slangen er monteret, som begge kommer henne fra benzin hanen..
Så mit eneste bud er at det er forbipasserende luft slange til luft skruen, men vil gerne Være lidt mere sikker., så spyt gerne ud med noget reelt viden hvis i ligger inde med det,.
På forhånd tak..
ps, hvad Gør i andre med krumtap udluftnings slangen når den ikke kan sættes i filteret som er standart? lader i den bare hænge ved siden af et sted, eller laver i en prop i det nye filter med tilslutnings mulighed? tænker bare at kn har jo måtte vide at der sidder den slange i den originale kasse, så hvis de mente det var meget vigtigt at den kom ind i luftfilter systemet igen, havde de nok lavet en tilslutnings anordning, ? , men vil da gerne høre hvad i andre ville have haft gjort her? har indtil videre bare ladet den fint hænge ved siden af, indtil jeg får et lille filter jeg kan sætte på toppen af ventil huset..
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 46
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.649
tankdrainslangen skal sidde på tanken i den ene ende og ud i det fri i den anden , det den skal "draine" er vand rundt om tankdækslet så det ikke kommer i tanken
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.649
http://www.gstwin.com/fuel_hose_routing.htm
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
mar 2011
så tænker jeg bare at jeg mangler den slange som skal sidde på den studs på undersiden af tanken, da man kunne se på videoerne at der sad en slange monteret, men hvis det kun er til vand, er det nok ikk så vigtigt pt..
Har i så én ide med det samme om hvad der er nummer et at Gøre med krumtaps udluftningen?
mar 2011
GS500E slange ved karburator