1.407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

GS500E slange ved karburator GS500E slange ved karburator

Hej mcg

Har monteret åbent filter, og der smuttede vidst lige én detalje for mig, nemli hvor denne slange skal Være monteret henne, altså den anden ende af hvad billedet viser.., kan nemli ikke finde nogen steder den skal kunne sidde, Heller ikke i den gamle luftfilter kasse som kun har mulighed for at sætte slangen fra krumtaps udluftningen ind i., ser lidt ud som om at den har Været sat ud over et rør får, da den er lidt små udvidet i enden, men ser ikke ud til den har Været glemt fast omkring noget med en spænde ting noget., ingen mærker at se..
Som jeg ser det får karburatorene brændstof forneden, hvor også overløbs slangen er monteret, som begge kommer henne fra benzin hanen..
Så mit eneste bud er at det er forbipasserende luft slange til luft skruen, men vil gerne Være lidt mere sikker., så spyt gerne ud med noget reelt viden hvis i ligger inde med det,.
På forhånd tak..

ps, hvad Gør i andre med krumtap udluftnings slangen når den ikke kan sættes i filteret som er standart? lader i den bare hænge ved siden af et sted, eller laver i en prop i det nye filter med tilslutnings mulighed? tænker bare at kn har jo måtte vide at der sidder den slange i den originale kasse, så hvis de mente det var meget vigtigt at den kom ind i luftfilter systemet igen, havde de nok lavet en tilslutnings anordning, ? , men vil da gerne høre hvad i andre ville have haft gjort her? har indtil videre bare ladet den fint hænge ved siden af, indtil jeg får et lille filter jeg kan sætte på toppen af ventil huset..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS500E slange ved karburator
  • #1   6. aug 2016 Nå men efter at have set nogle videoér af karburator rensning af andet på youtube..., er Jeg kommet lidt frem til at det må være den slange de kalder "Tank Drain" slangen..., og den må sku være monteret på den lille studs der er nede under tanken...., hmm...., kan ikk mindes den var monteret før..., men gør jeg så nu., da den er det eneste sted jeg lige kan se den kunne have haft siddet fast på...., men ville alt benzin udledning ikke gå gennem et evt filter et sted..., eller er jeg forkert på den der...., ??

• #2   6. aug 2016 Så er det nok udluftning fra tanken, ideen er sikkert at hvis tanken er helt fuld og der løber lidt benzin med ud, ryger det i karburatorerne! Bare på med den igen smiley

• #3   6. aug 2016 tom l , den er ikke helt gangbar
    tankdrainslangen skal sidde på tanken i den ene ende og ud i det fri i den anden , det den skal "draine" er vand rundt om tankdækslet så det ikke kommer i tanken

• #4   6. aug 2016 og den der peges på er bare en udluftning , den skal også bare "ud i det fri" , åbningen skal bare vende nedad

http://www.gstwin.com/fuel_hose_routing.htm

• #5   6. aug 2016 #4 Super, så er problemet løst smiley smiley

• #6   6. aug 2016 Ah okay, jamen så blev jeg da opklaret om hvor den sku sidde, eller hvor den ikk skulle sidde, smiley
    så tænker jeg bare at jeg mangler den slange som skal sidde på den studs på undersiden af tanken, da man kunne se på videoerne at der sad en slange monteret, men hvis det kun er til vand, er det nok ikk så vigtigt pt..

Har i så én ide med det samme om hvad der er nummer et at Gøre med krumtaps udluftningen?

• #7   6. aug 2016 og tusind tak forresten, især for linket, det er super godt at have til én hver tid, smiley

Kommentér på:
GS500E slange ved karburator

Annonce