1.021 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

køre på en cylinder! hjælp?? køre på en cylinder! hjælp??

Søger honda vt 750 c ekspert!:)

Har et problem med min vt 750 shadow. Når den står i tomgang kører begge cylinder og hvis jeg kører med kvart gas kører begge osse men ved 3000 omdrejninger slår den forreste cylinder fra så den kun trækker på en til den kommer ned på under 3000 igen:/ det samme sker hvis jeg vil starte med mere end kvart gas dog næsten med det samme:/ nogle der ved hvad det kan være? Har lige skiftet tændrør på den uden held?? håber der en der kan hjælpe da jeg er lidt desperat??????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køre på en cylinder! hjælp??
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   26. maj 2016 Du har 2 små sorte kasser med et 5 polet stik på hver - det er dine CDI bokse, og der er en til hver cylinder. Du kan nok finde dem under sædet et sted.

Den ene af dem er enten iret indeni, eller defekt på anden måde.

Prøv f.eks at bytte dem om - hvis det så flytter problemet til den anden cylinder, er det fejlen.

Hvis det er fejlen, så adskil og rengør - lige nu har du intet at tabe. smiley

De kan købes for en slik på ebay.

• #2   26. maj 2016 Tusind tak, det vil jeg lige prøve:) kan det passe det er dem der sidder på bagskærmen normalt?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #3   26. maj 2016 Ja det ved jeg faktisk ikke med sikkerhed - jeg har kun rodet med dem på en Transalp eller en modificeret Shadow - begge har samme CDI boks. smiley

• #4   26. maj 2016 følg kablet .

mvh

• #5   26. maj 2016 Sajmon: okay:D jeg må ud og rode efter dem?? tusind tak for hjælpen??

• #6   27. maj 2016 Har du haft tændrør ude på den cylinder der ikke kører? Er det vådt?
    Er den med kabunader, så kan det være et slidt strålerør, svømmer, skidt m.m

• #7   27. maj 2016 Ja har haft tændrør ude og skiftet dem:) de så godt sovset ud med olie ved ikke om det kan sige noget om hvad det kan være?:)

Kommentér på:
køre på en cylinder! hjælp??

Annonce