{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Betjening af bluetooth fra styr {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop købt en Schuberth hjelm med "kommunikationspakken".

Jeg er i tvivl om jeg kan vænne mig til at betjene kommunikation M.m. via de relativt små knapper på undersiden af hjelmen.

Primært skal jeg kunne vælge radio til/fra, kommunikere med andre kørere og i enkelte tilfælde foretage eller besvare mobilopkald.

Ved nogen om man kan få en slags betjeningsenhed til montering på f.eks. styr.

- Jeg har googlet.

- Svar som: Hvorfor det? Nyd lyden af din motor og lignende er ikke svar på det jeg spørger om smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betjening af bluetooth fra styr
  • #1   19. maj 2016 Mener absolut ikke at der er lavet en Remote til schubert SRC system.

Måske man kan parre den med f.eks. En SENA Remote? Ring evt til schubert og hør om de har et løsningsforslag. Der må være flere end dig der efterspørger sådan en løsning. smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #2   19. maj 2016 Nope! SRC har ikke den "dims"... Har kun set (og prøvet) Interphone's....

Du vænner dig faktisk hurtigt til placering- og tastetryk. Eneste "minus" er brugen når/hvis du har en solid stor vinterhandske - det kan godt være en udfordring! smiley

• #3   19. maj 2016 Kan se på Google at SENA faktisk producerer mange af SRC systemerne til schubert hjelmene - så hvis den "kommunikationspakke" du har, er en SENA - så burde den vel kunne bruges med en SENA Remote.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #4   19. maj 2016 @Peter B: Nope - det er Cardo som producerer Schuberth's SRC...ikke Sena! smiley
    - den er forøvrigt baseret på G9 platformen, hvor SRC v1 er GEN-1 og SRC v2 er GEN-2.

...og hvis det billede Kim har vedhæftet er hans SRV "version" - så er det v1/GEN-1.

• #5   19. maj 2016 Billedet var blot for at vise typen. Den er købt for 14 dage siden, så jeg antager det er nyeste version.

Tak for svarene. Det ser ud til at jeg må se at få knappologien ind på rygraden smiley

Men ideen om en betjening på styret synes jeg er god!

Kommentér på:
Betjening af bluetooth fra styr

Annonce