670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Støj fra ventiler/topstukke Støj fra ventiler/topstukke

Jeg har renoveret min motor her over vinteren, men jeg syntes at jeg har en del støj fra topstykket. Her i vinteren har jeg skiftet alle pakninger i motoren, og dermed også ventil pakningerne. Efterfølgende er ventilerne selvfølgeligt blevet stillet efter værkstedshåndbogens forvisninger.

Det skal siges at støjen altid har været der, men at jeg håbede jeg kunne få den til at gå væk efter renoveringen. Det lyder lidt som om at ventilerne ikke er stillet, eller at der sidder noget andet og klapre/tigger højlydt, men kan ikke finde ud af hvad.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støj fra ventiler/topstukke
  • #1   3. maj 2016 Nu har jeg ingen erfaring med din model, men har været ude for at på ældre hondaer kunne akslerne der holder vibbearmene slide deres pasning ovale, ved ikke om det kunne være dit problem.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2013

MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 45
    #2   3. maj 2016 det kan være dine stempler der er ovale. Målte du dem da den var adskildt? ellers kan det være en eller flere ventiler som er slidte på stammen eller i bøsningen. Men igen svært at sige når man ikke har hørt det selv.

• #3   3. maj 2016 Knastkædestrammer skal måske lige løsnes og strammes til igen. De har det med at sætte sig på de gamle Suzukier.

• #4   3. maj 2016 Knastkæden er strammet, det blev gjort i forbindelse med renoverigen. Det kunne ellers godt lyde som den gjorde før kæden blev strammet, dog langt fra så slemt.

Kommentér på:
Støj fra ventiler/topstukke

Annonce