{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.310 visninger | Oprettet:

Motordæksel, pulverlakering, spartel af en art? {{forumTopicSubject}}

Halløj

Jeg står med en udfordring: sagen er at jeg har sat mig for at pulverlakere mine motordæksler på min vs 1400. Den har før min tid, været nede og ligge - og der har været slået hul på det venstre motordæksel. Dette er tilsyneladende blevet lappet med et eller andet... jeg har ikke engang noget bud på hvad det er - men det har holdt fint indtil nu... men helt kønt er det ikke.
Se jeg er med på at; i udgangspunkt er spartel "no go" - i forhold til pulverlak. Men når nu jeg står med håret i postkassen, kunne det være rigtig fedt med nogle konstruktive inputs eller erfaringer!

Når jeg søger rundt omkring lader det nemlig til at man alligevel kan spartle på alu eller metal som skal pulverlakkes - det skal selvsagt have et højere kogepunkt end de 200grader som pulverlakken hærder ved - og så tænker jeg at det også skal være ledende eller hvad?

Mit eget bedste bud er det her tinspartel: http://2hs.dk/produkter/445-metal-og-plast-reparation/4622-tinspartel-metalgraa-14-kg-fra-sika/
men jeg syntes fanme godt nok at det er dyrt! Det kemiske metal jeg kan finde smelter allerede ved 150grader?

Har i nogle ideer eller løsninger?

Vh

Jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motordæksel, pulverlakering, spartel af en art?
Kommentér på:
Motordæksel, pulverlakering, spartel af en art?

Annonce